וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר ופייסבוק השעו את החשבונות של טראמפ בעקבות ההסתערות על הקונגרס

הרשתות החברתיות העלו הילוך בעקבות האלימות בוושינגטון, וחשבונו של הנשיא היוצא נחסם למשך 12 עד 24 שעות. בטוויטר אף הזהירו להסירו לצמיתות אם ימשיך "לאיים באלימות." בפייסבוק וביוטיוב הסירו סרטונים

בווידאו: תומכי טראמפ פרצו למתחם הקונגרס: עוצר הוטל על גבעת הקפיטול/מערכת וואלה! NEWS

טוויטר ופייסבוק השעו הלילה (חמישי) את החשבונות של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בעקבות הסתערות תומכיו על גבעת הקפיטול בוושינגטון, בזמן הדיון על אשרור הניצחון של ג'ו ביידן בבחירות. טראמפ, שלו עשרות מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, הפיץ מסרים מתסיסים וטענות קודם להתפרעות חסרת התקדים.

טוויטר הסתירה ודרשה למחוק שלושה מציוציו של טראמפ "כתוצאה מהאלימות המתמשכת וחסרת התקדים בעיר וושינגטון". החברה הודיעה כי חסמה את חשבונו של טראמפ ל-12 שעות, עד שהוא מוחק את הציוצים וסרטון בו המשיך לטעון להונאה בבחירות.

בהודעה שהוציאה החברה, איימה כי אם טראמפ ימשיך לעבור על כללי הרשת החברתית, ובין היתר "לאיים באלימות", יוסר חשבונו לצמיתות.

נשיא ארצות הברית היוצא דונלד טראמפ בוושינגטון , 6 בינואר 2021. AP
טראמפ בעצרת לפני ההצבעה, אתמול/AP

גם פייסבוק הודיעה כי חסמה את חשבונו ל-24 שעות. פייסבוק ויוטיוב הסירו סרטונים של טראמפ בהם שב ושלל את תוצאות הבחירות מ-3 בנובמבר, ובהם אותו אחד שמחקה טוויטר.

לאחר מכן, מסר סגן נשיא פייסבוק, גיא רוזן הישראלי, כי ציוץ הסרטון "יותר תרם משצמצם את הסיכון לאלימות מתמשכת". החברה אמרה כי היא תחסום קריאות להביא כלי נשק למיקומים ברחבי המדינה ותסיר כל תמיכה באירועים בגבעת הקפיטול.

טראמפ עלה אתמול לשידור בחשבון הטוויטר שלו אחרי הצהרת הנשיא הנבחר ג'ו ביידן, והמשיך בטענות חסרות הבסיס. עם זאת, הוא פנה לתומכיו ואמר: "אתם חייבים ללכת הביתה עכשיו. אנחנו חייבים שיהיה שלום. אנחנו חייבים שיהיה חוק וסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully