וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותרו לפרסום שמות החשודים בחיסול בכביש 6, גבר נוסף נעצר

5.1.2021 / 12:32

ארבעת החשודים - חסן, אנס, מואמן וג'מיל אזבארקה - כולם בני אותה משפחה מלוד, חשודים במעורבות בירי לעבר הרכב בו נרצח נער בן 15 בן משפחת אבו סעלוק. כמו כן, המשטרה עצרה חשוד נוסף, מוחמד אזבארקה. ביהמ"ש האריך את מעצרם של ארבעה מהם

בווידאו: הארכת מעצר ל-4 בני משפחת אזבארקה החשודים במעורבות בחיסול בכביש 6/צילום: ניב אהרונסון

ארבעת החשודים במעורבות בחיסול בכביש 6 בו נרצח נער בן 15 הם בני משפחת אזבארקה מלוד - חסן, אנס, מואמן, וג'מיל אזבארקה - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. בנוסף לארבעה, נעצר חשוד חמישי במעורבות במקרה, מוחמד אזבארקה. כל החשודים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום בתשעה ימים את מעצרם של ארבעה מהחשודים, ואחד מהם, ג'מיל, ישוחרר ביום חמישי הקרוב וישהה במעצר בית עד ה-13 בינואר. את המעצר הוא ירצה מחוץ לעיר, בטייבה, כשעליו לשמור על מרחק של יותר מקילומטר מכל בן משפחת אבו סעלוק - המשפחה היריבה - או יצירת קשר עם הסביבה. הדיון נערך בדלתיים סגורות וצו איסור הפרסום שהוטל שונה כך שנאסר לחשוף את פרטי החקירה, אך ניתן לחשוף את שמותיהם של העצורים.

במשטרה חושדים כי אירוע הירי בו פתחו החשודים באש תוך כדי נסיעה לעבר הרכב בו ישב הנער, קשור לרצח שאירע כמה שעות קודם לכן בלוד. באירוע זה נורה למוות סלמאן אל-אזבארקה, גבר בשנות ה-50 לחייו.

זירת התאונה בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים לכיוון צפון. 28 בדצמבר 2020. -, אתר רשמי
מעצר החשודים הוארך. זירת האירוע בכביש 6/אתר רשמי, -

הרקע לאירועים נעוץ בסכסוך בין משפחות יריבות: אזבארקה ואבו סעלוק, אליה השתייך בן ה-15 שנרצח בכביש 6. האחרונים החליטו לאור העימות לעזוב את לוד למשולש, והמעבר אמור היה להסתיים ביום הרצח.

מפרטי החקירה עולה כי בגלל החשש לחייהם של בני משפחת אבו סעלוק, כוח של שלוש ניידות משטרה ליווה מלפנים ומאחור את בני המשפחה בדרכם החוצה מהעיר. באזור צומת גמזו, שוטרי הניידת שליוותה את השיירה מאחור הבחינו ברכב של חברת רנו שהתקרב במהירות והעלה את חשדם של השוטרים. אחת הניידות פתחה אחריו במרדף, והרכב נמלט. תוך כדי נסיעה נצמדה מכונית נוספת מנתיב סמוך לרכב של שני הצעירים, ואחד מיושביו הוציא קנה של רובה מהחלון ופתח בירי מטווח קצר - לעיני השוטרים.

הרכב שנפגע איבד שליטה והתהפך לצד הדרך. אחת הניידות שנותרו במשימת הליווי פנתה אליו כדי להגיש סיוע, והאחרת פתחה במרדף, אך גם הפעם הרכב נמלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully