וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר הגבלות - פחות חופות: ירידה של 20% במספר החתונות ב-2020

31.12.2020 / 20:30

דוח המשרד לשירותי דת מגלה כי מספר הזוגות שנרשמו לנישואין השנה נמוך בהרבה מאשר אשתקד, בעוד נתח משמעותי מאלו שכן עשו זאת - נרשמו ללא תאריך לחתונה העתידית, לאור הקושי לכנס אירועים המוניים. הירידה הגדולה ביותר - בת"א וחיפה. בערים חרדיות דווקא נרשמה עלייה

עריכה: ניר חן

בשנת 2020 חלה ירידה של 20% במספר החתונות - כך עולה מנתונים שמפרסם היום (חמישי) המשרד לשירותי דת. זאת, בין היתר, ברקע ההגבלות על קיום אירועים גדולים.

לפי נתוני המשרד, 34,083 זוגות נרשמו לנישואין בשנת 2019. לעומת זאת, רק 30,260 זוגות נרשמו לנישואין השנה, ולהפרש יש להוסיף עוד כ-10% מבין הזוגות שנרשמו - אך ללא מועד חתונה קבוע, לאור הקושי לקיים אירועים לנוכח ההגבלות.

חופה לחתונה בגן האירועים ביער משואות בגוש עציון. 18 ביולי 2019. גרשון אלינסון, פלאש 90, פלאש 90
יותר הגבלות, פחות חתונות. גן אירועים בגוש עציון/פלאש 90, גרשון אלינסון, פלאש 90

"שנת 2020 התנהלה בצל משבר הקורונה שהפך את חוסר הוודאות ואי היציבות להתנהלות יומיומית, דבר שהקשה על קבלת החלטות לזוגות שבאו בברית הנישואין", כתב מחבר הדוח, ראש אגף רבנות ונישואין במשרד, הרב חזקיהו סאמין.

עוד בוואלה!

"הענף שלנו ייכחד, לא נשרוד": הפנים מאחורי המשבר בענף האירועים

לכתבה המלאה

הירידה הגדולה ביותר נרשמה בערים תל אביב, חיפה וגבעתיים, בהיקף של 28%. ברמת גן, רמת השרון והרצליה נרשמה ירידה של 20% בהיקף החתונות. לעומת זאת, בערים חרדיות כמו בני ברק, אלעד, קריית ספר ומודיעין עילית דווקא נרשמה עלייה בהיקף של כ-12%. במקביל לירידה במספר החתונות, הדוח מצביע על "עלייה דרמטית" במספר הזוגות החיים יחד ללא נישואין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully