וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם רואים אותו? נחש ארסי הסתתר במקום מאוד יוצא דופן בבית

21.1.2021 / 0:08

נחש קטלני נמצא ממש במזל מסתתר בבית באוסטרליה רגע לפני שזה יכול היה להסתיים באסון. לוכד הנחשים שהגיע להציל את המצב סיפר שזה "מדהים עד כמה טובים בלהסתתר במקומות צרים". שלא נדע

נחש פיתון ענקי צנח מהתקרה באמצע הישיבה של עובדי בנק/רויטרס

לפעמים כל מה שצריך בחיים זה מזל, או חתול. חתול איתר נחש פתן שחור אדום-בטן ארסי מסתתר במסילות דלת ההזזה בבית משפחה באוסטרליה. למזלם של בני המשפחה, החתול התריע בפניהם על הימצאותו של הנחש לפני שאלה פתחו את חלון הזכוכית כדי לצאת אל הגינה. סטיוארט מקנזי, מ"לוכדי הנחשים של חוף סאנשיין", הוזעק ברביעי האחרון לבית בוורטולה, קווינסלנד, כשאב המשפחה התקשר בבהלה לחברה.

אתם רואים אותו?

נחש פתן שחור אדום-בטן נמצא בבית באוסטרליה. Facebook/Sunshine Coast Snake Catchers, צילום מסך
נחש פתן שחור אדום-בטן נמצא בבית באוסטרליה/צילום מסך, Facebook/Sunshine Coast Snake Catchers

בסרטון שצולם ע"י חברת לוכדי הנחשים ופורסם בעמוד הפייסבוק שלהם, ניתן בקושי לראות את הנחש הצנום באורך שני מטרים אורב ממש מתחת למעקה של דלת ההזזה. "אתם יכולים לראות אותו מתחבא מתחת", אומר מר מקנזי בסרטון, "זה רק מראה עד כמה טובים הם בלהסתתר במקומות צרים". מר מקנזי ניסה בתחילה להשתמש בוו כדי להוציא את הנחש ממקום מסתורו ללא הצלחה. בסופו של דבר, הנחש הרים את ראשו ומר מקנזי הצליח להשתמש בוו ובידו כדי לשלוף אותו החוצה. הנחש הגיב לכך מיד והחל להתכרבל סביב הוו ולהשתולל.

נחש פתן שחור אדום-בטן נמצא בבית באוסטרליה. Facebook/Sunshine Coast Snake Catchers, צילום מסך
מזל שיש חתול: נחש פתן שחור אדום-בטן נמצא מסתתר בבית/צילום מסך, Facebook/Sunshine Coast Snake Catchers

מר מקנזי טוען כי הנחשים פעילים בדרך כלל במהלך היום ולכן סביר להניח שהזוחל בנה לעצמה מחנה ללילה. הוא הוסיף שהנחש די נפוץ באזור וכי מאוחר יותר הוא שוחרר ללא פגע לטבע. נחש פתן שחור אדום-בטן הוא קטלני והארס שלו יכול לפגוע בקרישת הדם ובפעילות הלב ולהביא למוות. החדשות המרגיעות הן שהנחש הזה מצוי רק באוסטרליה ושהוא אינו מזריק כמות גבוהה של ארס בכל הקשה ולכן אם תפנו מהר לטיפול רפואי - סביר להניח שתשרדו.

צפו בקטע המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully