וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרת תועדה מכה מפגין בראשו במהלך מעצר בבני ברק

27.12.2020 / 22:20

התקרית התרחשה במהלך הפגנת אנשי הפלג הירושלמי בעיר במחאה על מעצר עריק. המשטרה: מדובר בהתנהגות שאינה הולמת, האירוע ייבדק. במהלך ההפגנה, שכללה חסימות של כביש 4, נעצרו 13 בני אדם

בווידאו: שוטרת תועדה מכה מפגין בראשו במהלך המחאה בבני ברק/צילום: בני, חדשות כל העולם

שוטרת תועדה הערב (ראשון) מכה מפגין בראשו במהלך מחאת אנשי הפלג הירושלמי בבני ברק. התיעוד עורר סערה בקרב המפגינים, והמשטרה הודיעה כי תבדוק את המקרה.

במהלך המחאה, שנערכה בהשתתפות מאות מאנשי הפלג הירושלמי הקיצוני, המשטרה עצרה 13 מפגינים בחשד להפרת החוק והסדר הציבורי. המפגינים חסמו צירים ראשיים, בין היתר את כביש 4, וכן יידו אבנים לעבר כוחות המשטרה. אחד השוטרים נפגע בפניו מאבן שהושלכה לעברו, וקיבל טיפול רפואי במקום. ההפגנה נערכה במחאה על מעצרו של עריק, שסירב להתייצב בלשכת הגיוס כדי לחתום על דחיית שירותו.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר בהתנהגות שאינה הולמת, שכן מצופה מכל שוטר לפעול במקצועיות ובהתאם לנהלים וערכי הארגון. בהתאם, המקרה ייבדק ויועבר לטיפול הגורמים המתאימים".

עם זאת, הבהירו במשטרה כי "אין בכך כדי להפחית מחומרתה של המחאה האלימה עמה נדרשו השוטרים להתמודד. במסגרת המחאה הושלכו אבנים לעבר שוטרים, סוסים וניידות, זאת לצד חסימת צירי תנועה מרכזיים בניגוד לחוק, באופן שפגע בסדר הציבורי ושלום הציבור".

שוטרת תועדה מכה מפגין בראשו במהלך מחאה בבני ברק. בני, חדשות כל העולם, אתר רשמי
תיעוד השוטרת מכה את המפגין בראשו, יחד עם שוטרים נוספים/אתר רשמי, בני, חדשות כל העולם

התקרית האלימה הערב מצטרפת לשורת אירועי אלימות משטרתית שתועדו בימים האחרונים במהלך הפגנות ברחבי הארץ. בין היתר, גם בהפגנה שנערכה אמש בהשתתפות מאות פעילי ימין במחאה על מותו של אוהביה סנדק בצומת המטה הארצי של המשטרה בירושלים, נשמעו טענות רבות על אלימות רבה שהפעילה המשטרה נגד המפגינים.

במהלך ההפגנה פרצו עימותים, במהלכם נעצרו 21 מוחים ונפצעו 11 שוטרים. המשטרה הודיעה כי שלושה מהעצורים נתפסו כשהם משליכים אבנים לעבר שוטרים ושהמפגינים יידו אבנים גם לעבר כלי רכב אזרחיים.

"כוחות המשטרה פעלו נגד יידוי אבנים לעברם ולעבר אזרחים עוברי אורח. תוך כדי פעילות זאת הצליחו השוטרים לתפוס 'על חם' שלושה מיידי אבנים והם הועברו לחקירה. פרט לכך, התקבלו דיווחים אודות אבנים שהושלכו לעבר כלי רכב במנהרת לוי אשכול ולעבר מבנה ברחוב אדם סמית, בשני המקרים לא דווח על נפגעים", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully