וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגד משמעת הורשע בהטרדה מינית של שוטרת: "את צריכה לדגמן"

בימ"ש השלום בירושלים הרשיע את עוזי כהן, שוטר מג"ב בהטרדה והתנכלות לשוטרת ששירתה תחתיו. כהן הטריד את פקודתו במשך חודשים, על אף שהבהירה לו כי אינה מעוניינת בו, בהצעות בעלות אופי מיני ואמירות מטרידות. "מזכירה לי את האקסית שהייתה טובה במיטה"

בווידאו: משפט האונס הקבוצתי באילת/עריכה: ניר חן

בית משפט השלום בירושלים הרשיע היום (ראשון) את עוזי כהן, שוטר מג"ב בדרגת רב-סמל, בהטרדה מינית והתנכלות. כהן הטריד שוטרת ששירתה תחתיו במשך חודשים בהודעות ובהצעות בעלות אופי מיני.

כהן שירת בתפקיד נגד משמעת ופגש במתלוננת כשהצטרפה ליחידתו בדצמבר 2017. לפי האישומים נגדו, כשפגש בה לקח אותה הצידה ושאל: "מה את עושה במג"ב, את צריכה לדגמן". באותו ערב כהן שלח לשוטרת הודעה ובה כתב כי היא מזכירה לו את חברתו לשעבר שהייתה "טובה במיטה". כהן אף תהה בהודעתו איך המתלוננת "במיטה".

במשך חודשים לאחר מכן כהן המשיך לפנות למתלוננת גם בהודעות וגם פנים מול פנים בהצעות בעלות אופי מיני, חרף העובדה שזאת הבהירה לו כי אינה מעוניינת בהצעותיו.

בית משפט שלום ירושלים, דצמבר 2011. עומר מירון
בית משפט השלום בירושלים/עומר מירון

השופטת, ג'ויה סקפה שפירא, קיבלה את גרסת המתלוננת וקבעה כי "המתלוננת תיארה בצורה רהוטה, בטוחה ושוטפת את מעשיו של הנאשם, הסבירה בצורה פשוטה את התלות שלה בו באותה עת, בשל כך שהיה גורם פיקודי שיכול היה להשפיע באופן משמעותי על תנאי השירות שלה".

סקפה שפירא הוסיפה כי "למתלוננת לא היה מניע להעליל על הנאשם, נהפוך הוא... המתלוננת, שלא רצתה להתלונן על הנאשם, חשפה את הדברים בפני בן זוגה דאז והוא חשף את ההתכתבויות שנשלחו אליו ע"י המתלוננת לפני מפקד היחידה וכך הן נתגלו".
 
עו"ד הדס קליין, מהמחלקה לחקירות שוטרים, אמרה כי "מח"ש מגלה אפס סובלנות כלפי עבירות מין, בוודאי שנעשות על ידי אדם בתפקיד בכיר, ותעשה כל שביכולתה להגיע למיצוי הדין עמו".

  • עוד באותו נושא:
  • מח"ש
  • מג"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully