וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה ושמחה ממגדל העמק נהרגו בתאונה בכביש 90: "קבענו להדליק נרות יחד"

16.12.2020 / 17:40

בני הזוג שנהרגו בתאונת הדרכים בבקעת הירדן הותירו אחריהם 6 ילדים. בנם יהודה סיפר כי ראה את סרטון התאונה, אך לא זיהה כי מדובר ברכב של הוריו. "התקשרתי לאימא ליתר ביטחון, אבל היא לא ענתה", סיפר. ראש עיריית מגדל העמק ספד לבני הזוג: "מהמשפחות המייסדות של העיר"

בווידאו: תיעוד תאונת הדרכים בכביש 90/עריכה: ניר חן

בני הזוג משה ושמחה ניזרי הם ההרוגים בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה היום (רביעי) בין משאית ורכב פרטי ישראליים בכביש 90 ליד הכפר עוג'ה שמצפון ליריחו. משה בן ה-75, גמלאי המשטרה ואשתו שמחה בת ה-63, מטפלת בקשישים הותירו אחריהם שישה ילדים.

יהודה נזרי, בנם של בני הזוג סיפר כי "קראתי שגבר ואישה נהרגו בתאונת דרכים ונכנסתי לראות את הסרטון. ידעתי שההורים חוזרים היום מים המלח וראיתי שמדובר ברכב באותו צבע כמו הרכב של ההורים שלי, אבל הגלגלים נראו לי שייכים לרכב מסוג שונה". הוא הוסיף כי "קבענו להדליק היום נרות חנוכה ביחד. אמרתי שבכל מקרה אתקשר לאימא והיא לא ענתה לי".

"אחרי חצי שעה דפקו בדלת, ראיתי קצין משטרה ואת מנהל מחלקת רווחה במגדל העמק והבנתי שבאו להודיע לי שההורים שלי נהרגו", סיפר הבן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משה ושמחה נזרי ממגדל העמק, שנהרגו בתאונת הדרכים בכביש 90, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה ספד לבני הזוג, וסיפר כי בני הזוג גידלו משפחה לתפארת. גם הילדים הקימו משפחות והשתקעו בעיר. "משפחת מגדל העמק כואבת ודואבת את הטרגדיה שפקדה את משפחת נזרי, מהמשפחות המכובדות והמייסדות של העיר", מסר ראש העיר. "התושבים מחבקים את המשפחה והרשות תלווה אותם מקרוב".

ראש העיר הוסיף כי "משה הקים את בית הכנסת ישמח משה בשכונת נוף העמק בעיר, והוא החזיק אותו מכספו הפרטי. הוא חינך את ילדיו לאהבת הזולת לנתינה ולמסורת ישראל, אהב את הזולת וסייע בכל".

זירת תאונת הדרכים בכביש 90
 16 בדצמבר 2020. עידן תורג'מן, תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה, היום/אתר רשמי, עידן תורג'מן, תיעוד מבצעי מד"א

התאונה מגיעה לאחר שבסוף השבוע האחרון נהרגו חמישה בני אדם בדרכים. במוצאי שבת נהרגה מדלן שמאילוב בת ה-17 לאחר שצעיר בן 21, החשוד שנהג בשכרות, התנגש ברכב בו נסעה. מוקדם יותר באותו יום התרחשו שתי תאונות, שבאחת מהן נהרג ילד בן שש מחורה בתאונת דרכים בכביש 60, דרומית לצומת שוקת שבנגב. בתאונה השנייה נהרג רוכב אופנוע בן 25 נהרג בתאונת דרכים בצומת מסריק שבצפון הארץ. מתחילת השנה נהרגו שישה בני אדם לאורך כביש 90 ונפצעו 17 נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully