וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרף נחצה: 2,862 אובחנו כחיוביים לקורונה ביממה האחרונה

16.12.2020 / 7:48

הנתון גבוה מהגבול העליון שהציב קבינט הקורונה להמשך הפעילות במשק ללא הגבלות. כתוצאה מכך, אמורים השרים להכריז על מדיניות "ריסון מהודק", הכולל את סגירת כלל החנויות והעסקים המקבלים קהל. אתמול נערכו 83,227 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 3.5%

בווידאו: ועדת הקורונה דנה בעלייה בתחלואה במגזר הערבי/צילום: ערוץ הכנסת

2,862 אובחנו אתמול כחיוביים לקורונה - כך עדכן הבוקר משרד הבריאות (רביעי). בכך, נחצה הרף המוביל אל הריסון המהודק, עליו הכריז בעבר קבינט הקורונה.

לקראת חג החנוכה הממשלה החליטה שלא להטיל הגבלות נוספות בחג. במקום זאת, כשמקדם ההדבקה יגיע ל-1.32 או מספר הנדבקים היומי ל-2,500, התחייבו השרים להכריז על מדיניות של הידוק המגבלות של שלושה שבועות, שתכלול בין היתר את סגירת המסחר הכולל קבלת קהל. לפי החלטת הקבינט, אם בתום התקופה הזאת לא יחול שינוי משמעותי בממדי התחלואה - יוטל סגר כללי.

בדיקות קורונה. ביה"ס יגאל אלון, ראשון לציון 10 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
בדיקות קורונה בראשון לציון, לפני שבוע/ראובן קסטרו

כעת עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-362,953. אתמול התבצעו 83,227 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 3.5%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכונים הבאים של משרד הבריאות.

בבתי החולים מאושפזים 673 חולים, מתוכם 138 מונשמים ו-381 חולים קשה. נכון להיום, 3,022 בני אדם מתו מנגיף הקורונה בישראל. אתמול אובחנו 2,279 בני אדם בקורונה. מספר הבדיקות עמד על 72,423, מתוכן 3.2% חיוביות לנגיף.

עוד בוואלה!

בכירי הרבנים במגזר החרדי: "מי שביכולתו להתחסן - שיעשה זאת"

לכתבה המלאה

ברקע העלייה המתמשכת בתחלואה וההתקרבות להחמרה בהגבלות, קופות החולים ומשרד הבריאות החליטו השבוע כי מבצע החיסונים נגד קורונה לאוכלוסייה הכללית ייפתח ברביעי הבא. הראשונים להתחסן בקרב האזרחים יהיו בעלי מחלות רקע ואנשים מעל גיל 60, ואלה יורשו להתחסן אחרי הצוותים הרפואיים שייחוסנו כבר ביום ראשון. מתחם מרכזי להתחסנות המשלב את ארבע קופות החולים יוקם בגני התערוכה בתל אביב, וייפתחו מוקדים נוספים בצפון ובדרום.

למרות סמיכות המועד, במשרד הבריאות עדיין לא עדכנו את קופות החולים כמה חיסונים יש בארץ, אך נקבע כי בשבוע הראשון יינתנו 30-20 אלף מנות ביום. זאת, לאחר קבלתם בישראל של משלוחי החיסונים הראשונים של חברת פייזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully