וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה נרחבת בשירותי גוגל: ג'ימייל, יוטיוב ודרייב קרסו

14.12.2020 / 14:10

לקראת השעה 14:00 החלו לדווח גולשים ברחבי העולם על קריסת השירותים, בהם חנות האפליקציות "Play", וגוגל דרייב, קלנדר ודוקס. לפי אתר "DownDetector", יותר מ-12 אלף משתמשי יוטיוב נתקלו בהודעת שגיאה. הפעם האחרונה שבה התרחשה תקלה דומה הייתה באוגוסט 2019

בווידאו: אפל, גוגל, אמזון ופייסבוק נחקרו בקונגרס האמריקני על פגיעה בתחרות/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

שירותי חברת גוגל קרסו היום (שני) מסיבה שאינה ברורה. לקראת השעה 14:00 החלו לדווח גולשים ברחבי העולם על קריסת השירותים, הכוללים בין היתר את יוטיוב, דרייב, קלנדר, דוקס, שירות המייל הנפוץ בעולם ג'ימייל. לפי הדיווחים ברשת, גם חנות האפליקציות הפופולרית "Play", המותקנת במיליארדי מכשירי אנדרואיד, הפסיקה לעבוד.

האתר "DownDetector", שמדווח על תקלות בשרתים שונים, הודיע גם הוא על הקריסה בגוגל. לפי האתר, יותר מ-12 אלף משתמשי יוטיוב בחלקים שונים בעולם, בהם ארצות הברית, בריטניה והודו, נתקלו בהודעת השגיאה "משהו השתבש". בחברה טרם הגיבו.

תקלה עולמית בגוגל יוטיוב. -, צילום מסך
יותר מ-12 אלף משתמשים נתקלו בהודעת השגיאה/צילום מסך, -

הקריסה האחרונה בחברה התרחשה ב-19 באוגוסט בשנה שעברה. גם אז דיווחו על תקלה דומה שהשפיעה על כלל השירותים. באותה תקלה גוגל מסרה בתגובה כי "הבעיה עם ג'ימייל אמורה להסתדר למרבית מהמשתמשים. אנחנו נמשיך לעבור כדי לשחזר את השירותים עבור המשתמשים שעדיין נפגעו מהתקלה, אך נפסיק לעדכן בנוגע לבעיה הנוכחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully