וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת אסוואטיני מת מקורונה

14.12.2020 / 8:48

הממלכה הקטנה, סווזילנד לשעבר, הודיעה כי אמברוסה ל'מיני בן ה-52, שאושפז בדרום אפריקה השכנה בחודש החולף, מת מהנגיף. הוא ראש הממשלה הראשון בעולם שמת מקורונה

ראש ממשלת אסוואטיני אמברוסה ל'מיני. רויטרס
לאחר אשפוזו נטען כי מצבו יציב. ראש ממשלת אסוואטיני אמברוסה ל'מיני/רויטרס

ראש ממשלת אסוואטיני אמברוסה ל'מיני מת מנגיף הקורונה בגיל 52 אחרי שאושפז בדרום אפריקה בחודש האחרון - כך מסרה הלילה (שני) הממשלה במונרכיה הקטנה בהודעה שהוקראה על ידי סגן ראש הממשלה ת'מבה מסוקו. הוא ראש הממשלה הראשון בעולם שמת מהנגיף, שהדביק מנהיגים רבים, בהם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.

"הוד מלכותם ציוו עליי להודיע לאומה על מותו העצוב ובטרם עת של הוד מעלתו ראש הממשלה אמברוסה מנדוולו ל'מיני. הוד מעלתו הלך לעולמו אחר הצהריים תחת השגחה רפואית בדרום אפריקה", מסר סגן ראש הממשלה של אסוואטיני, שבעבר נקראה סווזילנד.

כשראש הממשלה אושפז ב-1 בדצמבר, סגנו אמר אז כי הוא הועבר לשם לצורך "הדרכה והאצה של החלמתו" מהוורוס. הוא הוסיף אז כי מצבו יציב וכי מגיב טוב לטיפול. ל'מיני היה מנכ"ל חברת MTN המקומית ועבד 18 שנים בענף הבנקאות.

לפי משרד הבריאות בממלכה האבסולוטית שבדרום אפריקה, 6,768 איש אובחנו חיוביים לווירוס ו-127 מתו ממנו מתוך אוכלוסייה של 1.2 מיליון איש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully