וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה שמתה ממנת יתר בת"א בהקלטה לחברתה: "איליה היה מרביץ לי"

8.12.2020 / 14:17

בהודעה הקולית שהגיעה לידי וואלה! NEWS התלוננה יולי זולקוביץ' על היחס שקיבלה מבן זוגה, החשוד כי גרם למותה. הצעירה סיפרה על ההידרדרות לשימוש בסם: "את יודעת למה נעלמתי? בגלל שהוא גרם לי לעשות את כל הסמים מאז שפגש אותי בגיל 16". מעצרו של שקון הוארך בשלישית

בווידאו: הקלטה של יולי זולקוביץ בה היא מספרת "איליה היה מרביץ לי"/מערכת וואלה! NEWS

הקלטות קוליות של יולי זולקוביץ', הצעירה בת ה-18 שעל פי החשד מתה ממנת יתר של סמים שסיפק לה בן זוגה איליה שקון, מעלות כי חוותה אלימות מצד החבר. בהקלטות שהעבירה לחברתה, והגיעו היום (שלישי) לידי וואלה! NEWS, נשמעת זולקוביץ' אומרת כי שקון "היה מרביץ לי".

"הוא אידיוט. הוא כל היום על פנטניל (משכך כאבים - ס"ל)", סיפרה הצעירה בחודש יולי האחרון, בעת שהשניים היו פרודים. "את יודעת למה נעלמתי? בגלל הבן זונה הזה שגרם לי לעשות את כל הסמים שעשיתי ודפק אותי מאז שהוא פגש אותי בת 16 חמודה כזאת... עד עכשיו".

הקלטות של יולי זולקוביץ: "הוא הרביץ לי דפק לי את הראש מאז גיל 16" 
8.12.20. -, אתר רשמי
"את יודעת למה נעלמתי?". ההתכתבות בין זולקוביץ' לחברתה/אתר רשמי, -

אביה של זולקוביץ', ריקרדו, אמר בעקבות ההקלטות כי "חבל שלא ידעתי שהוא מרביץ לה באופן קבוע. לא הייתי מודע. כואב לי הלב לשמוע את הבת שלי ככה מדברת". לדבריו, "איליה עשה מעשים לא אנושיים ומגיע לו עונש כבד מאוד. ואני מקווה שהוא ילמד לקח ושלא יקרה לנערות אחרות מה שקרה ליולי".

ליאת אלרון, המקורבת למשפחת זולקוביץ', הצטרפה לדברי האב והוסיפה כי "האדם הזה, לא רק שהתעלל בה נפשית ושחט אותה נפשית, האדם הזה התעלל בה פיזית בצורה שיטתית. המדינה שלחה אותה אל מותה ואיליה לחץ על ההדק. אהבה לא הייתה פה".

יולי זולקוביץ, הנערה בת ה-18 שמתה ממנת יתר של סמים. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
"כואב לי הלב לשמוע את הבת שלי ככה מדברת". זולקוביץ'/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

במקביל, בית משפט השלום בתל אביב דן האריך היום בשישה ימים את מעצרו של שקון בן ה-23, החשוד בגרימת מותה של זולקוביץ' בדירתו בתל אביב. מעצרו של החשוד הוארך בשלישית בשל חשש לשיבוש החקירה.

עו"ד אלעד רט, סנגורו של שקון, שאל את נציג המשטרה האם נמצאו ממצאים לכך שזולקוביץ' מימנה את הסמים בדרכים אחרות מלבד כסף, ובמשטרה טענו כי הנושא בבדיקה. הנציג אמר כי "החשוד טוען שהייתה ליולי הכנסה חודשית מביטוח לאומי בסך 1,600 שקלים, והיא הייתה שולחת תמונות שלה לאלו שהיו מביאים לה את הכדורים... אנחנו טוענים שמדובר בזוג שנהג להשתמש בסמים בצוותא, החשוד היה מקור המימון העיקרי".

איליה שקון, חשוד בהמתה בקלות דעת של חברתו מסמים, בימ"ש השלום ת"א, 2 בדצמבר 2020. ספיר לוי, צילום מסך
סתירה בנוגע לגרסתו. שקון בבית המשפט, בשבוע שעבר/צילום מסך, ספיר לוי

בדיון שנערך שלשום, עלה כי בסרטון שצילם את זולקוביץ' תועד שקון אומר "עשיתי את זה על מנת ללמד אותה לקח, שלא תעשה זאת בעתיד". לטענת החשוד, הוא תיעד את הצעירה ביום מותה כ"אקט חינוכי", שנועד להראות לה את מצבה תחת השפעת הסמים.

נציג המשטרה ציין כי שקון טען כי ביום המוות התעורר ב-11:00 וצילם את חברתו מחרחרת כדי להציג לה את הסרטון אחר כך. אך לדברי הנציג, "שני התיעודים שהחשוד מתאר הם בזמנים שונים - ובכך משתנה לחלוטין גרסתו לפיה בסך הכול רצה להציג לה את זה כדי להראות לה שהיא לא בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully