וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה מתה ממנת יתר בדירה ברמלה, בן זוגה בן ה-59 נעצר

עודכן לאחרונה: 7.12.2020 / 0:04

בת ה-24 נמצאה בדירה ללא רוח חיים כשבן זוגה ואחותו, בת 52, שוהים לצדה. המשטרה עצרה את השניים, בחשד שהגבר סיפק לה את מנת הסמים ובכך גרם למותה ברשלנות. סנגורו: "המשפחה שלה לא רצתה שיהיה ביניהם קשר"

בווידיאו: הארכת מעצר לאיליה שקון החשוד בהמתה של יולי זולקוביץ/צילום: ספיר לוי

צעירה בת 24 נמצאה אתמול (שבת) בדירתה ללא רוח חיים, לאחר שעל פי החשד צרכה מנת יתר. בן זוגה בן ה-59 ואחותו, בת 52, שהו בדירה באותה עת ונעצרו. על פי החשד, הגבר סיפק לה את מנת הסמים, והוא חשוד בקשירת קשר לביצוע פשע וגרימת מוות ברשלנות. מעצרו הוארך בשלושה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון, ומעצרה של האישה הוארך ביום אחד.

"המשפחה שלה שלא רצתה שיהיה ביניהם קשר וטענה שהוא מספק לה סמים. אח שלה תקף אותו באותו יום", סיפר סנגורו של החשוד, והסביר כי "לאחר שהזמין מד"א הוא התקשר לאח שלה, שהאשים אותו וטען שהוא זה שנתן סמים. זו הייתה האשמה ותו לא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המשפחה שלה לא רצתה שיהיו בקשר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא הוסיף כי "מדובר באירוע מצער וטראגי שבו אישה הלכה לישון בלילה ולא קמה. הוא ניסה לסייע לה להיגמל מהסמים ואף ביצע בה פעולות החייאה". גופתה של הצעירה הועברה למכון המשפטי אבו כביר.

השופטת זהר סגל דיבון נעתרה חלקית לבקשת המשטרה והאריכה את מעצרו של הגבר בשלושה ימים. "מצאתי כי קיים חשד סביר לפיו החשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו", כתבה בהחלטתה. "העבירות המיוחסות לחשוד מקימות עילות מעצר מסוג מסוכנות וכן חשש לשיבוש הליכי חקירה. החשש לשיבוש הליכי חקירה מעוגן בחומרי חקירה שהוצגו לידי ונמצא ברף גבוה למדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully