וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריססו בגז מדמיע וברחו עם הכספת: מרדף אחרי 3 חשודים בשוד מסעדן בת"א

עודכן לאחרונה: 5.12.2020 / 23:35

המשטרה דולקת אחר החשודים בפריצה בליווי מסוק, לאחר שפרצו לווילה של בעלי מסעדה בשכונת אפקה, ריססו את דיירי הבית בגז מדמיע וניסו לגנוב כספים. במהלך המרדף, השודדים השליכו את הכספת שעמה נמלטו מהבית

עריכה: ניר חן

המשטרה מנהלת מרדף הערב (שבת) אחר שלושה חשודים בפריצה לבית מגורים בשכונת אפקה שבצפון תל אביב. החשודים שאחריהם מתנהל המרדף המשטרתי בליווי מסוק, פרצו לווילה של בעלי מסעדה.

השודדים ריססו את דיירי הבית בגז מדמיע, ומיד לאחר מכן נמלטו עם הכספת, שאותה השליכו כעבור זמן קצר בעת מנוסתם.

מנתוני פשיעה שהגיעו לידי וואלה! NEWS עולה כי חלה ירידה של 36% במספר התיקים שנפתחו במשטרה עקב פריצה לדירות. מאז תחילת הסגר בגל הראשון בחודש מרץ ועד אתמול, נפתחו במשטרה 4,700 תיקים בלבד לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אז נפתחו 7,360 תיקים על התפרצות לדירה.

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
ניידת משטרה בפעילות/אדריאן הרבשטיין

גם במספר התיקים שנפתחו בחשד לשוד חלה ירידה משמעותית. ממרץ ועד אוגוסט 2019 נפתחו במשטרה 318 תיקים, בעוד מתחילת הסגר בגל הראשון ועד היום נרשמה ירידה ונפתחו רק 242 תיקים - ירידה של 24%.

במקרים של שוד בנסיבות מחמירות שבו הותקף באלימות הנשדד חלה ירידה מתונה של פחות מ-11%. מתחילת הסגר נפתחו 559 תיקים במשטרה לעומת 626 תיקים בתקופה המקבילה אשתקד.

עוד בוואלה!

עשרות הפגינו למען אריה שיף החשוד ברצח פורץ בערד: "לא שומרים עלינו"

לכתבה המלאה

בתחילת השבוע ירה אריה שיף, תושב ערד בן 70, בגבר שפרץ למכוניתו. שיף תפס את הפורץ בתוך רכבו וירה בו למוות. בחקירתו סיפר כי כיוון לגלגלי הרכב, אך פגע בפורץ בטעות. הוא נחקד בחשד לרצח, כשאתמול השופט יואב עטר הורה לשחרר אותו למעצר בית, אך במשטרה ביקשו עיכוב ביצוע ושיף יישאר במעצר עד מחר.

הערב קיימו עשרות מתושבי ערד הפגנת תמיכה והזדהות עם שיף בצומת הכניסה לעיר. המפגינים הניפו שלטי תמיכה בשיף, בהם נכתב בין היתר: "כולנו אריה שיף". כמו כן, המפגינים התלוננו על הפשיעה הגואה בעיר, ועל חוסר המעש של המשטרה והעירייה כדי לעצור אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully