וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה עצרה את "המטורף מהוולגה", שרצח 26 נשים מבוגרות

רדיק טגירוב בן ה-38 התחזה לעובד סוציאלי או איש תחזוקה כדי להיכנס לבתים של נשים שגרו לבדן באזור הוולגה. בין 2011 ל-2012, הוא חנק לפחות 26 מהן למוות עם חפצים מזדמנים כמו חגורת חלוק או כבל, ואת חלקן שדד. "חשבתי שזו דרך שקטה וללא כאבים עבורן", הודה

גבר רוסי שהודה ברציחתם של 26 קשישות במרכז המדינה. -, אתר רשמי
הטיל אימה על אזור הוולגה. רדיק טגירוב/אתר רשמי, -

משטרת רוסיה עצרה היום (שלישי) חשוד ברצח סדרתי של 26 נשים מבוגרות לפני עשור. גורמים ברשויות אכיפת החוק אמרו כי הוא התחזה לעתים לעובד סוציאלי או איש תחזוקה וכך נכנס לבתיהן של הנשים, רובן בנות יותר מ-70, שם חנק אותן וגנב מהן חפצים יקרים. מבתים אחרים הוא לא לקח דבר, וניקה אחריות ביסודיות את הזירה.

סוכנות הידיעות RIA וכלי תקשורת ממלכתיים אחרים אמרו כי החוקרים מאמינים שהוא הרוצח הסדרתי המכונה "המטורף מהוולגה", שארב לנשים פנסיונריות שהתגוררו לבדן ב-12 אזורים שונים, רובם סמוך לנהר הוולגה, בין 2011 ל-2012.

ועדת החקירות של רוסיה, המטפלת בפשעים חמורים, זיהתה את החשוד כפועל מתכת ששמו רדיק טגירוב בן ה-38. הוא נכלא אחרי שהורשע בגניבה ב-2009 ושוחרר שנה לאחר מכן. לא ניתן היה להשיג את עורך דינו לצורך תגובה על מעצרו.

הסוכנות מסרה כי יש בידיה דגימות DNA, טביעות רגל וראיות אחרות הקושרות את החשוד למעשי הרצח. הוא נתפס בבית בעיר קאזאן. בערוץ הממלכתי "וסטי" שודר תיעוד של אדם שתואר בתור החשוד, שהודה בחניקת הנשים. הוא תיאר את השיטה כ"שקטה, מהירה וללא כאבים עבורן, כך חשבתי".

לפי הדיווחים, הרוצח השתמש בחפצים מזדמנים כמו חגורה של חלוק רחצה וכבל של מגהץ בכדי לחנוק את קורבנותיו. הרשויות הציעו פרס של עד שלושה מיליון רובל עבור מידע על מקום הימצאו, והן חיפשו אחריו במשך שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully