וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה פירקה את ארגון "בריגדת הזאבים" שרצה להקים מדינה נאצית

בפשיטה על בתיהם של חברי הקבוצה נמצאו כלי נשק וסמלים נאציים. "אין מקום בארצנו לקבוצה שזורעת שנאה ומקדמת את הקמתה מחדש של המדינה הנאצית"

בווידאו: מכונית התנגשה בשערי לשכתה של מרקל בברלין/צילום: רויטרס

גרמניה הוציאה מחוץ לחוק קבוצת ימין קיצוני, ששמה "בריגדת הזאבים 44", שלטענתה רוצה לבסס מדינה נאצית. בפשיטה על בתיהם של 11 מחברי הקבוצה נמצאו קשת, מצ'טה, סכינים וסמלים נאציים כמו צלב. הפשיטות, שקרו בלילה שבין שני לשלישי, היו במדינות הסן, מקלנבורג-מערב פומרניה ונורדריין-וסטפאליה.

"אין מקום בארצנו לקבוצה שזורעת שנאה ומקדמת את הקמתה מחדש של המדינה הנאצית", אמר שר הפנים הורסט זיהופר. במשרד הפנים אמרו כי חברי "בריגדת הזאבים" נשבעים אמונים בגלוי לצורר הנאצי אדולף היטלר ומבקשים לשים קץ למדינה הדמוקרטית, תוך הפצת גזענות ואנטישמיות.

הממשלה אסרה גם על שימוש סמלי הקבוצה, כמו גולגולת עם שני רימוני יד המסומנים במספר 44. לפי הקוד הנאצי, הספרה ארבע מייצגת את האות D, האות הרביעית, והמספר 44 הוא קיצור של "דיוויזיית דירלוונגר".

היה זה הכינוי של יחידה של ה-SS במהלך מלחמת העולם השנייה, שהייתה אכזרית במיוחד ונשאה את שמו של אוסקר דירלוונגר, שהואשם בהוראה על מעשי טבח נגד אזרחים בבלארוס.

פשיטה של משטרת גרמניה על מסגד בעיר פרנקפורט, 1 בפברואר 2017. AP
פשיטות על 11 בתים. כוחות משטרה בעיר פרנקפורט, 2017/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully