וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מבחיל וקשה לצפייה: חתך גמל שלמה ואז יצא מתוכו ייצור מסתורי ונדיר

1.12.2020 / 23:49

בסרטון ויראלי אפשר לראות גבר חותך חרק קטן וירוק, אלא שאז יוצאים ממנו מספר מחושים נעים שהלכו וגדלו וגדלו.למרות ההשערות שמדובר בחייזרים, נראה שיש הסבר הגיוני יותר. בכל מקרה - הצפייה על אחריותכם

מה זה היצור המסתורי שיוצא מתוך גמל השלמה/reddit/JediWithAnM4)

האייטם הבא הוא לא לבעלי קיבה רגישה. בסרטון שעלה לפני כשבוע ל"רדיט" והפך להיות ויראלי במיוחד בעקבות המסתורין בו אפשר לראות גמל שלמה מת כביכול, כאשר משהו זז בתוך הגוף שלו. ראשית לפני שנמשיך אנחנו חייבים להזהיר אתכם שמעבר לזה שמדובר בתיעוד די מטריד ומבחיל, גמל השלמה שמתועד בו מת לפני הצילומים.

בסרטון, שלא ידוע היכן או מתי הוא צולם והוא שותף עם הכיתוב "כדאי לקרוא לגברים בשחור" ניתן לראות כיצד גבר מחזיק בסכין וחותך את החרק, אבל אז יוצאים מתוכו שלושה מחושים, כמו של מעין חייזר כשאף אחד באמת לא מבין במה מדובר.

יצור מסתורי יוצא מתוך גמל שלמה. reddit/JediWithAnM4), צילום מסך
כמו מה זה נראה לכם? גמל שלמה ובתוכו המחושים/תולעים?/צילום מסך, reddit/JediWithAnM4)

הייצור האומלל המשיך לזוז בסרטון, כשהמחושים הללו הלכו וגדלו למימדים שעקפו את גודל גופו של החרק. הסרטון צבר אלפי תגובות של גולשים שחלקם טענו שמדובר בייצור מכוכב אחר. אחד המגיבים היה טיפה יותר מציאותי וטען שאלו תולעים שחיות בתוך חרקים והיה לו הסבר מעניין: "התולעים הללו לא תמיד הורגות את החרק, אלא גונבות את מוחו וגורמות לו להיות צמא למים. החרק יכול עדיין להיות חי בשלב הזה, תלוי במה שהתולעים אוכלות".

והוא אכן צודק, מומחי טבע מעריכים שמדובר בתיעוד של תולעי שיער-סוס - סוג של טפילים שחיים בתוך גופם של חרקים. אחרי שהתולעת מגיעה לבגרות היא גורמת לחרקים לקבל זיהום שמשנה את הכימיה של המוח שלהם. בעקבות כך החרקים מטביעים את עצמם למוות, כדי שהיא תוכל להתרבות במים.

צפו בתיעוד המלא - על אחריותכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully