וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בבית הלבן: צוות התקשורת של ביידן יהיה על טהרת הנשים

30.11.2020 / 10:27

הנשיא הנבחר של ארה"ב מינה את ג'ן סאקי, שהייתה דוברת מחלקת המדינה בממשל אובמה, לדוברת הבית הלבן, וכן עוד שורת יועצות מהקמפיין ליתר התפקידים הבכירים בצוות התקשורת. "יביאו תפיסות מגוונות"

בווידאו: ביידן מגיע לטיפול במרפאה בדלאוור אחרי ששבר את כף רגלו/צילום: רויטרס

הנשיא הנבחר של ארצות הברית, ג'ו ביידן, הציג הלילה (שני) את צוות התקשורת שלו, שיהיה על טהרת הנשים. בראשן תעמוד דוברת מחלקת המדינה בממשל אובמה, ג'ן סאקי, שתהיה דוברת הבית הלבן. דוברת הקמפיין שלו, קייט בדינגפילד, תהיה מנהלת התקשורת.

סיימון סנדרס, שהייתה יועצת בכירה בקמפיין, תהיה הדוברת של סגנית הנשיא הנבחרת, קמלה האריס, ואליזבת אלכסנדר, שהייתה הדוברת של ביידן כשהיה סגן הנשיא, תהיה מנהלת התקשורת של הגברת הראשונה לעתיד, ג'יל ביידן.

"אני גאה להכריז שצוות התקשורת הבכיר של הבית הלבן יהיה מורכב כולו מנשים. המתקשרות המוכשרות והמנוסות האלו יביאו תפיסות מגוונות לעבודה שלהן והן חולקות את הרצון לשקם את המדינה", אמר ביידן. בהצהרה שפרסם אמר כי זאת תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שבה צוות התקשורת הבכיר מורכב כולו מנשים.

דוברת מחלקת המדינה ג'ן סאקי. GettyImages
חוזרת לבית הלבן. הדוברת העתידית ג'ן סאקי/GettyImages

קארין ז'אן פייר ואשלי אטיין, יועצות בכירות בקמפיין, ישמשו סגנית דוברת הבית הלבן ומנהלת התקשורת של סגנית הנשיאה, בהתאמה. פילי טובאר, שהייתה יועצת התקשורת ההיספנית של מנהיג המיעוט הדמוקרטי בסנאט צ'אק שומר, תהיה סגנית מנהלת התקשורת.

סאקי, דוברת הבית הלבן הנכנסת, אמרה כי צוות התקשורת של הנשיא ביידן יהיה "המגוון ביותר בהיסטוריה, עם שש אימהות לילדים צעירים".

צוות התקשורת של הבית הלבן שיעבוד תחת ממשל ביידן. -, אתר רשמי
צוות התקשורת של ביידן/אתר רשמי, -

הממשל של ביידן יעשה היסטוריה בעצם תפקידה של האריס בתור סגנית הנשיאה - היא תהיה האישה בתפקיד הבכיר אי-פעם בפוליטיקה האמריקנית. בנוסף אליה, הנשיא הנבחר צפוי למנות לתפקיד שרת האוצר את ג'נט ילן - נגידת הבנק הפדרלי לשעבר שגם היא תהיה הראשונה בתפקיד - ועשוי לבחור גם בשרת הגנה ראשונה.

גם בצוות התקשורת של הנשיא היוצא דונלד טראמפ, שממשיך לסרב להכיר בהפסדו לביידן, יש כמה נשים, בהן הדוברת קיילי מקנאני. למרות הסירוב של טראמפ, הליך העברת השלטון כבר החל רשמית, והיום יקבל ביידן תדרוכי מודיעין ראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully