וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לאירוע ביטחוני בגבול לבנון; צה"ל: זוהתה תנועה חשודה

דובר צה"ל הודיע כי באזור רכס רמים נורו פצצות תאורה, וכוחות צבא הוזנקו למקום. המועצות המקומיות באזור אמרו לתושביהם כי פרטי האירוע בבדיקה

בווידאו: פיצוץ במחסן חיזבאללה בדרום לבנון/מתוך טוויטר

פצצות תאורה נורו הלילה (שבת) באזור רכס רמים שבגבול לבנון, בעקבות חשש לאירוע ביטחוני. תושבים באזור דיווחו על קולות פיצוצים, ודובר צה"ל אישר כי מדובר בירי התאורה שנורה בעקבות תנועה חשודה שזוהתה בגבול.

"לפני זמן קצר נורו מספר פצצות תאורה סמוך ליישוב מנרה במרחב גבול לבנון בעקבות זיהוי במרחב. הפרטים בבדיקה", מסרו בהודעת דובר צה"ל.

בעיריית קריית שמונה ביקשו מהתושבים לשמור על שגרה. "עקב חשד לאירוע ביטחוני באזור מנרה נשמעים הדי פיצוצים של פצצות תאורה. הפיצוצים הנשמעים הם של כוחותינו. בשלב זה השיגרה בקריית שמונה נמשכת. נעדכן בהמשך". במועצה האזורית גליל עליון עדכנו את התושבים כי מתקיים אירוע בטחוני ברכס רמים, אך לא מסרו הנחיות נוספות.

פצצות תאורה באזור רכס רמים בשל אירוע בטחוני, גבול לבנון, 29 נובמבר 2020. צ, צילום מסך
פצצות תאורה באזור רכס רמים, הלילה/צילום מסך, צ

בחודשים האחרונים התרחשו כמה אירועים חשודים בגדר הגבול בין ישראל ללבנון, שרובם הסתכמו בניסיונות הסתננות של אזרים סודנים מהמדינה לשטח ישראל. לפני כשבוע כוח צה"ל סיכל ניסיון של שני מסתננים סודנים לעבור מלבנון לשטח ישראל.

הם נעצרו סמוך לגדר המערכת באזור אידמית, תוחקרו והושבו ללבנון. בעת השבתם נורו פצצות תאורה שנצפו ביישובי האזור. היה זה ניסיון שני של השניים לחצות לאחר שניסו להתקרב לגדר בבוקר אבל זוהו על ידי תצפיות והורחקו על ידי חיילי צה"ל תוך ירי באוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully