וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השווקים חזרו לפעול, והסוחרים מרוצים: "שהגיענו לזמן הזה"

הדוכנים נפתחו רשמית תחת הנחיות מחמירות, שנועדו למנוע את התפשטות מגיפת הקורונה. יו"ר ועד הסוחרים בשוק מחנה יהודה: "קוראים לאזרחי ישראל להגיע לשווקים, לקנות וליהנות מסחורה טרייה וטעימה ומאווירה מדהימה ופסטורלית שרק השווקים יודעים להציע"

בווידאו: עומסים בקניונים המשתתפים בפיילוט/צילום: יותם רונן, סוניה גורודיסקי

לצד פיילוט פתיחת הקניונים, כלל השווקים ברחבי הארץ נפתחו היום (שישי) לציבור, תחת הנחיות מחמירות כדי למנוע את התפשטות מגיפת הקורונה. מכיוון שהשווקים הם פתוחים, הסכנה הבריאותית שבפתיחתם קטנה יותר, והוחלט לפתוח אותם בבת אחת, ללא הפעלה של מספר מצומצם של שווקים כפיילוט.

יו"ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה בירושלים, טלי פרידמן, בירכה על כך, וקראה לישראלים לבקר בדוכנים. "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה", אמרה פרידמן. "קוראים לאזרחי ישראל להגיע לשווקים, לקנות וליהנות מסחורה טרייה וטעימה ומאווירה מדהימה ופסטורלית שרק השווקים יודעים להציע".

שר האוצר ישראל כץ וראש עיריית ירושלים משה ליאון בשוק מחנה יהודה, 27 בנובמבר 2020. דוברות עיריית ירושלים, אתר רשמי
השווקים חוזרים. כץ בשוק מחנה יהודה, הבוקר/אתר רשמי, דוברות עיריית ירושלים

שר האוצר ישראל כץ, שסייר במקום יחד עם ראש העיר משה ליאון, הודיע כי משרד האוצר יקצה תקציב בהיקף של עשרה מיליון שקלים להשתתפות בעלות מיגון השווקים. "אני רואה חשיבות רבה בפעילות השווקים בתקופה זו, לטובת סוחרי השוק וקהל הלקוחות, ולכן החלטתי לגבש תוכנית מיוחדת, בשיתוף הרשויות המקומיות והנהלות השווקים, כדי לאפשר לכלל השווקים להיערך כראוי לפעילות עד לסיום משבר הקורונה", אמר כץ. "נבחן מקרוב את הצרכים וניתן את המענה המתאים לכל אחד מהשווקים".

שר הבריאות יולי אדלשטיין והמשנה למנכ"ל המשרד פרופ' איתמר גרוטו ביקרו בשוק ראש העין, לצד שרת התחבורה מירי רגב. אדלשטיין בירך על פתיחת השווקים הקניונים - "בשורה טובה", כלשונו. הוא הביע תקווה שהמקומות יישארו פתוחים, חרף המשבר, באמצעות שמירה על ההנחיות.

עוד בוואלה!

הפיילוט יצא לדרך: הקניונים נפתחו מחדש, וגם התורים חזרו

לכתבה המלאה
המשנה למנכ"ל משרד הבריאות איתמר גרוטו והשרים יולי אדלשטיין ומירי רגב בביקור בשוק ראש העין, 27 בנובמבר 2020. חורחה נובומינסקי, לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
גרוטו, אדלשטיין ורגב בשוק ראש העין/לשכת העיתונות הממשלתית, חורחה נובומינסקי, לע"מ

גם רגב בירכה על חזרתם הרשמית של השווקים לפעילות. "ביקרתי בשוק הבוקר וראיתי את האור בעיניהם של הסוחרים ואת השמחה בקרב האזרחים שבאו להנות מסחורה טריה ואיכותית. שמחתי לראות שאנשים עוטים מסכות ושומרים על הכללים. נמשיך יחד לשמור על ההנחיות וכך לפתוח עוד ועוד ענפים במשק", אמרה רגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully