וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקיר ברוסיה: לפוטין יש בת סודית מעוזרת בית שהפכה למיליונרית

עודכן לאחרונה: 26.11.2020 / 20:04

באתר "פרוקט" דווח כי נשיא רוסיה החל בסוף שנות ה-90 ברומן עם מנקה בסנט פטרסבורג, שהתעשרה במהירות, וכי לשניים יש בת בגיל 17. דווח כי הם ניתקו את הקשר לפני כעשור, אך בקרמלין הכחישו. פוטין, שלו שתי בנות מאשתו הראשונה, מקפיד על סודיות ביחס למשפחתו

בווידאו: פוטין מודיע על החיסון ועל כך שביתו השתתפה בניסוי/צילום: רויטרס, עריכה ניר חן

לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין יש בת סודית מעוזרת בית שהפכה למיליונרית - כך לפי אתר התחקירים הרוסי "פרוקט", שדיווח על הרומן לכאורה בין פוטין לבין סבטלנה קריבונוגיך, שהחל בסוף שנות ה-90. הם נפרדו בתחילת שנות ה-2000, כשבתם, יליזבטה ולדימירובנה, נולדה.

לפי הדיווח, הילדה בת 17 כיום. דובר הקרמלין, דימיטר פסקוב, הכחיש שיש לו מידע כלשהו בנושא. פוטין ידוע כמי ששומר בקנאות על חיי משפחתו.

לפי מקורות ששוחחו עם האתר, סבטלנה הייתה ילידת סנט פטרסבורג, בדומה לפוטין. בסוף שנות ה-90 היא עבדה כמנקה בחנות הסמוכה לבית משפחתה, בזמן שלמדה כלכלה באוניברסיטה. היא קיבלה את התואר שלה בשנת 2000, וזמן קצר לאחר מכן היא עברה להתגורר בביתה החדש באי בנהר הנייבה שבעיר יחד עם אמה. באתר נכתב כי הדירות באיים שבנהר שייכות למקורבי פוטין.

ולדימיר פוטין עם אשתו לודמילה בוועידת מדינות ה-G-8, גרמניה, יוני 2008. Virginia Mayo, AP
פוטין עם אשתו הראשונה לודמילה/AP, Virginia Mayo

בערך באותה התקופה, היא ככל הידוע הפכה לבעלת אופציה על מניות, ללא חשיפה של המימון שלה ברישומים ציבוריים. עם זאת, חלק מהמניות שלה הן בבנק רוסיה, הקשור לפוטין ולמקורביו. שלוש שנים לאחר מכן, היא ילדה את יליזבטה, שבתעודת הלידה שלה לא רשום את שם האב.

האמצעי המזהה היחיד הוא שמה האמצעי, ולדימירובנה, שלפי הנהוג ברוסית נגזר משמו של האב. שני מקורבים של סבטלנה אמרו לאתר כי פוטין היה הממן שלה.

עוד בוואלה!

דוח של הסנאט: פוטין הנחה על הפריצה למחשבי המפלגה הדמוקרטית ב-2016

לכתבה המלאה

לא ידוע בדיוק מתי הם נפגשו לראשונה או מדוע הם נפרדו. המקורות אמרו כי לפני 2010 חל נתק מוחלט ביניהם. עם זאת, סבטלנה עדיין נהנית מביתה בסנט פטרסבורג ומנכסים אחרים בסוצ'י ובמוסקבה, שערכם נאמד ב-11 מיליון דולר.

באתר התחקירים דווח כי הבת משתמשת בשם משפחה מזויף, וכי יש לה כמה חשבונות ברשתות החברתיות עם השם הזה, וכי בתמונות שהעלתה יש לה דמיון רב לפוטין. באתר אמרו כי סבטלנה הבטיחה להשיב לפנייתם, אולם הם לא שמעו ממנה עם פרסום הכתבה. לפני פרסומה, דווח, הבת מחקה את התמונות החושפות את פניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully