וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 60 נספה בשריפה בבניין מגורים בירושלים; דיירים פונו מבתיהם

כוחות הכיבוי שהגיעו לזירה איתרו את הגבר במחסן במבנה וחילצו אותו כשהוא ללא רוח חיים. כמה דיירים אחרים חולצו מדירותיהם בשל העשן, אך לא היו נפגעים נוספים. לאחר שהצוותים השיגו שליטה על האש, פתחו בחקירה משותפת עם המשטרה לבירור נסיבות פריצת השריפה

בווידאו: הבית שניזוק בעקבות השריפה בכפר האורנים/צילום: רפי מלניק, עריכה: אסף דרורי

גבר בן 60 נספה הלילה (חמישי) בשריפה שפרצה בכמה מחסנים מתחת לבניין ברחוב הרב ניסנבוים בשכונת קריית משה שבירושלים. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו את הגבר כשהוא ללא רוח חיים וקבעו את מותו בזירה. כוחות המשטרה וכיבוי פינו כמה בני אדם ששהו בבניין, ודיירים נוספים שעשן חדר לדירותיהם חולצו וטופלו על ידי צוותי הרפואה במקום.

כוחות הכיבוי הצליחו להשתלט על הדליקה, ולא דווח על נפגעים או לכודים נוספים. הכוחות פועלים בשיתוף עם המשטרה בחקירת נסיבות פריצת השריפה ומותו של הגבר.

שריפה במבנה בשכונת קריית חיים בירושלים שבה נספה גבר בן 60. 26 בנובמבר 2020. כבאות והצלה ירושלים, דוברות כב"ה
בן 60 אותר ללא רוח חיים. זירת השריפה בירושלים, הלילה/דוברות כב"ה, כבאות והצלה ירושלים

"כשהגענו ראינו עשן סמיך", סיפרה עידית זהבי, חובשת מד"א. "הדיירים חולצו מהדירות ונערכו בהן סריקות, שבמהלכן אותר במחסן בקומת הקרקע בבניין גבר כבן 60, מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק. הוא סבל מכוויות קשות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. בנוסף, ערכנו בדיקות רפואיות לכמה דיירים ששאפו עשן".

עוד בוואלה!

קבינט הקורונה אישר את מתווה הפיילוט לפתיחת הקניונים

לכתבה המלאה
שריפה במבנה בשכונת קריית חיים בירושלים שבה נספה גבר בן 60. 26 בנובמבר 2020. כבאות והצלה ירושלים, דוברות כב"ה
כמה דיירים נוספים חולצו בשל חדירת עשן לדירות. זירת השריפה, הלילה/דוברות כב"ה, כבאות והצלה ירושלים

סגן טפסר אלי אדרי, מפקד תחנת האומה, סיפר כי "סמוך לשעה 00:20 הוזנקנו לשריפה שהתפשטה במהירות בחניון ומחסנים ברחוב ניסנבוים בשכונת קרית משה. צוותי הכיבוי הגיעו למקום, חדרו לתוך האש והעשן הכבד והסמיך, איתרו אדם ללא הכרה וחילצו אותו. אולם לצערנו נקבע מותו זמן קצר לאחר מכן. במקביל, פעלו הצוותים לכיבוי השריפה ולחילוץ דיירים ואזרחים שהיו בבניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully