וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם תקף את היועמ"ש בכנסת, ח"כ מש"ס יצא להגנתו: "מי מינה אותו?"

2.11.2020 / 19:02

השר המקשר בין הממשלה לכנסת שב ומחה נגד מנדלבליט במהלך נאומו במליאה, ואמר כי הוא "בושה וכלימה". ח"כ משה ארבל, השיב לו: "מי בחר אותו?", כשרמז לכך שראש הממשלה הוא שמינה את היועמ"ש

בווידאו: נאום השר אמסלם נגד היועמ"ש/צילום: ערוץ הכנסת

עימות חריג התקיים היום (שני) במליאת הכנסת, במהלך הדיון על הצעות אי אמון של סיעות האופוזיציה. השר המקשר בין הממשלה לכנסת דודי אמסלם (הליכוד) עלה לדוכן הנואמים, ותקף שוב את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ואמר עליו שהוא "בושה וכלימה". בתגובה, מי שיצא להגנתו של מנדלבליט הוא ח"כ משה ארבל (ש"ס) שעקץ את אמסלם ותהה בפניו: "מי מינה אותו? מי בחר בו?", כשכוונתו לכך שראש הממשלה בנימין נתניהו מינה את מנדלבליט לתפקיד.

השר אמסלם מרבה לתקוף את היועמ"ש מעל דוכן הכנסת, לרוב במהלך הדיונים על הצעות אי אמון שעולים במליאה בימי שני. היום, הוא התייחס שוב לשכנתו של מנדלבליט שנחקרה לאחר שקראה לעברו "פרשת משפטים, בושה", כשדרכיהם הצטלבו, בהתייחסה לפרשה של אותה השבת. אף שהתלונה הוגשה בשבת, והאישה דתייה, במשטרה סירבו להמתין עם החקירה לצאת השבת.

דודי אמסלם. הדס פרוש/פלאש 90, פלאש 90
"עשית את המשימה שלך". אמסלם/פלאש 90, הדס פרוש/פלאש 90

אמסלם לא חסך ביקורת ממנדלבליט, ואמר: "היא שכחה רק להגיד לך שאתה בושה וכלימה. לא רק בושה, בושה וכלימה". ח"כ ארבל ישב במליאה, וסירב להישאר אדיש לדבריו. "תסלח לי, זו בושה וחרפה", אמר לאמסלם. "זה לא רלוונטי להצעות אי אמון. היועמ"ש נבחר על ידי הממשלה שאתה חבר בה, מספיק עם ההכפשה של הבן אדם הזה. זה עובר כל גבול. אני מכיר אותו, הוא אדם הגון. מספיק עם הבדיחה הזו".

השר, שלא חשב לקבל ביקורת כזו מצד הח"כ בש"ס, השיב לעברו בזלזול: "הבנתי, עשית את המשימה שלך. קיבלתי וי שם. גם אתה, וגם כל המפלגה שלך".

ח"כ משה ארבל (ש"ס). ישי כהן,
"מספיק עם ההכפשה של הבן אדם הזה". ארבל/ישי כהן

גם ביום שני שעבר תקף אמסלם את מנדלבליט במהלך דבריו במליאה. שעות לאחר מכן פרסם היועמ"ש הודעה בה גינה את הנאום וטען כי השר "מנצל את בימת הכנסת לצורך הפצת דברי בלע ושקרים בוטים נגדי".

"ברור לכל, כי העיתוי של קמפיין הכזבים המתנהל בימים אלה נגד היועץ המשפטי לממשלה, הכולל מידע שקרי ומסולף שנועד להשמיצו על אירועים ישנים, איננו מקרי", נכתב בהודעה ברמיזה למעורבות מנדלבליט בהגשת כתבי האישום נגד ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully