וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה נדהמה שבן הזוג שלה לא מנגב את הישבן והתגובה שלו לא פחות מדהימה

12.11.2020 / 8:41

אם חשבתם ששמעתם על כל מנהג אישי מגעיל אפשרי קבלו משהו שלא תשכחו - בצורה מוזרה גילתה אישה כי בן הזוג שלה מסרב להשתמש בנייר טואלט, כי הוא חושב שהוא לא צריך כשהיא התעמתה איתו בנושא, הוא הציע לה משהו שגרם לה להשתולל

ככה תכינו נייר טואלט מבד/The Family Cloth- Diy Sew Your Own Toilet Paper - Susan Winters

ספק אם שמעתם סיפור כזה לפני כן. גבר טען שבת זוגו "לא הגיונית" מכיוון שהיא התלוננה שהוא לא משתמש בנייר טואלט לאחר שהוא מסיים את ענייניו בשירותים. הזוג החל להתווכח על הנוושא לאחרונה אחרי שהאישה גילתה על הרגלי ההיגיינה הלא שגרתיים של בן זוג - הוא לא משתמש בבידה או באלטרנטיבה כלשהי, אלא פשוט טוען שהוא פשוט לא צריך לנג ולא צריך נייר טואלט. בזכות הדיאטה עטירת הסיבים שלו הגבר בן ה-28 אומר שהתזונה הטובה שלו שומרת אותו נקי, למרות חוסר הסכמתה של חברתו.

האישה פנתה לגולשים ב-Reddit כדי לקבל עצה ולהחליט האם היא צריכה להמשיך להתעמת עם חברה על הנושא. "אני מסתובבת כאן הרבה והחבר שלי לא, אז לפעמים אני מספרת לו על דברים מעניינים שאני רואה כאן", היא כתבה, "לרוב זה דברים מצחיקים אבל לפעמים יש נושאים שקשורים לדרמות במערכות יחסים. לפני כמה ימים קראתי בקול פוסט על מישהי שהחבר שלה לא מנגב את הישבן שלו אחרי שהוא מסיים לעשות קקי, ויש לו סימנים על התחתונים שלו. ציפיתי ממנו לצחוק, אבל הוא בהה בי לשנייה ואמר: "זה בגלל שאין לו מספיק סיבים".

גיף נייר טואלט. Giphy
לא בשביל כל אחד. נייר טואלט/Giphy

האישה המשיכה: "שאלתי אותו למה הוא מתכוון והוא הסביר: "אם יש לך מספיק סיבים, הקקי שלך מספיק קשיח והוא נשבר בצורה נקייה ואין צורך לנגב". נשארתי המומה, הוא לפעמים מטריל אותי אז חשבתי שזו עוד הטרלה, אבל הוא היה רציני. שאלתי אותו אם הוא לא מנגב, והוא אמר שיש לו תזונה טובה, אז הוא לא צריך".

ובכך השיחה לא נגמרה: "התעקשתי שתמיד צריך להשתמש בנייר טואלט אחרי הצואה, אבל הוא התעצבן ואמר שאני צריכה לאכול יותר סיבים מאחר ויש לי דברים משוחררים בגוף וזה משקף את מה שקורה בגוף שלי. התכוונתי לעזוב את הנושא, אבל הוא הלך למכולת וקנה לי תוספת סיבים לאוכל עבורי. הוא צחק ואמר שאני צריכה להיות שמחה כי זה יחסוך במחיר של נייר טואלט, כי אני כרגע היחידה שמשתמשת בזה. נהייתי מתוסכלת ואמרתי שהוא מגעיל, אבל הוא אמר שהוא צוחק על החיסכון בנייר טואלט ושאני רגישה מדי. אמרתי שאני נגעלת מזה שהוא לא מנגב את הישבן ואני לא נמשכת אליו מאז, וכשקיימנו יחסי מין מאז לא הייתי בעניין. רציתי לספר לו אבל לא רציתי שהוא יתעצבן ויצחק עליי. האם אני צריכה לעזוב את הנושא או להתעקש שהוא ינגב? אני לא רוצה שחיי המין שלנו יסבלו ואין לי כוח לזיבולי השכל שלו על סיבים, אבל כעת אני תוהה אם אני זו שמשתגעת".

האישה הוסיפה בתגובה כי: "להגנתו יאמר שמעולם לא הרחתי אצלו משהו יוצא דופן, הוא מתקלח בכל יום, כך שאני מאמינה שאם יש שאריות הן יורדות. אז לא? אני עדיין נגעלת מהמחשבה שהוא לא מנגב".

היא פתחה את הנושא לדיון, ורוב האנשים טענו שהחבר שלה מתנהג בחוסר היגיון. "אני חושב שהחבר שלך צודק, הלכלוך פשוט יוצא לו מהפה, אז אין מה שיצא מהישבן שלו", כתב אחד ושני הוסיף: "זה משהו שאנשים באמת עושים? החבר שלך מגעיל ואני לא מאשים אותך מזה שאת לא נמשכת אליו. יחד עם זאת, לא הייתי נעלבת מהתוספת של סיבים שהוא קנה לך". שלישי הוסיף: "את לא משוגעת, זה מגעיל, אם הוא לא מנגב אף פעם, איך הוא יודע שאין שום דבר לנגב? איכס".

עוד בוואלה!

מנהג המקלחת ה'מחריד' של בני הזוג גרם לויכוח זועם ברשת

לכתבה המלאה

מה אתכם?

שימוש בנייר טואלט

מה השאלה? ברור שחובה
לא תמיד חייבים
אני לא משתמש וזה סבבה
1982 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully