וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פני המצוקה: החנות נסגרה ובעל העסק השליך את הסחורה לרחוב

עודכן לאחרונה: 13.10.2020 / 1:51

אבי סאמי החליט לסגור את חנות הנעליים שלו ברחוב אלנבי בעקבות קשיים כלכליים אליהם נקלע בזמן משבר הקורונה. במקום למכור את הסחורה, הוא פיזר אותה ברחוב. "אמרתי שאם אני לא מרוויח אז שהעם ירוויח". הוא מתח ביקורת על הממשלה בניהול המשבר: "חושבים רק על הישבן שלהם"

בווידאו: בעל חנות נעליים בת"א מחלק את הסחורה/מערכת וואלה! NEWS

בעלים של חנות נעליים בתל אביב סגר היום (שני) את העסק שבבעלותו בעקבות קשיים כלכליים אליהם נקלע בזמן משבר הקורונה. אלא שבמקום למכור את הסחורה שנותרה, אבי סאמי החליט לתרום אותה לעוברי אורח במקום, ופיזר את זוגות הנעליים מחוץ לעסק שברחוב אלנבי.

"סגרתי את החנות בגלל משבר הקורונה. המגיפה הביאה אותי למשבר כלכלי, שאחרי זה הפך למשבר בריאותי ונהייתי חולה אפילפסיה. לא יכולתי להחזיק את החנות ואמרתי שאני אתרום את הסחורה שנשארה", תיאר סאמי את השתלשלות האירועים שהביאה אותו למצבו.

הוא סיפר כי "עמותות ביקשו שאשלם להן על ההובלה, אז אמרתי שאם אני לא מרוויח - אז שהעם ירוויח, ואז נהיה המון בלאגן ברחוב ואנשים עלו אחד על השני. החלטתי לסגור כי אי אפשר לעמוד בהוצאות הגבוהות. אני מקווה שמישהו יעזור לי למצוא עבודה, לא עזרה בכסף, אלא שמישהו ייתן לי עבודה", אמר.

בעל חנות בת"א משליך את סחורתו לרחוב בשל מצבו הכלכלי הקשה 12 באוקטובר 2020. -, אתר רשמי
מצוקת העצמאים. עוברי אורח מחוץ לחנות ברחוב אלנבי, היום/אתר רשמי, -

סאמי ציין כי הוא הגיע למצב נפשי קשה, ומתח ביקורת על התנהלות הממשלה בזמן המשבר. "אני כועס מאוד על הממשלה כי אף אחד לא חשוב על אף אחד, כולם שם חושבים רק על הישבן שלהם. חוץ מקרע בעם - הם לא עשו פה כלום".

"אני מקווה שמישהו ישמע אותי שם למעלה. שיירדו אל העם ויקשיבו לי. זו השנה השלישית שאני בעלים של חנות באלנבי, ולפני כן הייתה לי חנות במקום אחר. אני לא חושב פעמיים: עדיף להיות שכיר במדינת ישראל, כי על עצמאים אף אחד לא מסתכל". סאמי סיכם, "היום אני מרגיש יותר טוב. את החלק שלי אני תרמתי".

עוד בוואלה!

מתווה האוצר: התשלום לעצמאים יוקדם, מענקים למובטלים

לכתבה המלאה

דוח בגין השלכת פסולת ברחוב

במהלך האירוע הלא שגרתי עבר פקח עירוני במקום, והחליט לתת דוח לסאמי בגין השלכת פסולת ברחוב. עיריית תל אביב התייחסה לאירוע, והכחישה טענות שנשמעו כי הדוח היה בעבור ההתקהלות שנוצרה מחוץ לחנות.

"הדיווח לפיו העירייה רשמה דוח בגין התקהלות אינו נכון. פקח שעבר במקום אחרי האירוע, ולא ידע על נסיבותיו, זיהה במקום ערימות של אשפה ולכן רשם לבעל החנות דוח על השלכת פסולת במרחב הציבורי. בעל החנות לא עדכן את הפקח במה שהתרחש ואף התנצל על זריקת הקרטונים לרחוב. אנו מזמינים את בעל החנות להגיש בקשה לביטול הדוח והבקשה תישקל. אין לנו עניין בכספי דוחות - רק בשמירה על החוק", מסרה העירייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully