וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג נשים רקדו בצורה פרובוקטיבית ברחוב - זה נגמר באלימות ועירום

19.10.2020 / 0:04

הנשים שרקדו טוורקינג בביקיני ספגו מטר קללות ובקבוקי פלסטיק מצד סועדים במסעדה סמוכה. כשאחת מהן התעמתה עם הסועדים, היא לא חלמה שתסיים את האירוע תוך כמה שניות ללא החלק העליון שלה

חבר מגיב באלימות כשחברתו עושה טוורקינג במועדון/YOUTUBE

סרטון מוזר שהופץ לאחרונה ברשתות החברתיות בברזיל מראה כיצד גבר תולש את החלק העליון של ביקיני של בחורה בתום תגרה בין שתי קבוצות של סועדים במסעדה. בסרטון, שצולם בלבלון שבריו דה ז'נרו, נראות זוג בלייניות מצחקקות ורוקדות בביגוד מינימלי כשהן במושב האחורי של רכב עם גג פתוח. ההתנהלות שלהן גרמה לתגובה זועמת מקבוצה אחרת של סועדים, כשלפתע כמה בקבוקי מים הושלכו לעבר האישה שספגה גם קריאות גנאי.

אלין ארוחו, שישבה במסעדה עם המשפחה שלה, שכוללת כמה ילדים צעירים, זוהתה בתקשורת המקומית כאישה שהשליכה את בקבוקי הפלסטיק. האישה בביקיני זעמה, יצאה מהרכב והתעמתה עם אלין כשהיא חובטת בראשה. אחד מהאנשים שישב בשולחן נעמד, התעמת איתה, בעוד היא בורחת בחזרה לרכב ומנסה לברוח משם. הנהג החל לנסוע ולהמלט מהגבר הזועם, אלא שהוא איכשהו הצליח למשוך את החלק העליון של הביקיני ונשאר איתו ביד, כשהקהל שמסביבו מעודד אותו וצוחק.

צפו בתקרית

האישה הרוקדת, שליה מאק, החזיקה את החזה שלה וצחקה בזמן שהגבר שהוריד את החלק העליון שלה סימן לה עם האצבע. היא סיפרה על האירוע: "נהנינו מהווייב שלנו, שתינו קצת, היינו ברכב פתוח לפני ששמעתי אישה מקללת אותי "זונה", היא צחקה עליי ואני שלחתי לעברה נשיקה. לפתע היא תקפה אותי עם בקבוקים של מים. התגובה שלי הייתה לקפוץ מהרכב כי כעסתי מאוד. היא התגרתה בי, הכתה אותי, אז הכתי אותה בחזרה".

אלין הגיבה במדיה החברתית: "אם ידעתי שהולכים לצלם פורנו ב-8 בערב, לא הייתי באה עם הילדים שלי. כשזה קרה כעסתי וזרקתי בקבוק מים על מישהי כדי לכבות את האש שלה".

הסרטון הפך לויראלי עם למעלה מ-2 מיליון צפיות בטוויטר. לא ברור האם הרשויות המקומיות בודקות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully