וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגר המלא ייכנס לתוקף מחר ב-14:00: כך ייראו התפילות וההפגנות

המגבלות המחמירות שאישרה הממשלה יחלו מחר בצהריים ויימשכו לפחות שבועיים. עד יום כיפור יישארו בתי הכנסת והמחאות במתכונת הנוכחית, ולאחר מכן ניתן יהיה להתפלל ולהפגין בקפסולות ועד ק"מ אחד ממקום המגורים. המתווה המלא דורש את אישור הכנסת

בווידאו: הודעת נתניהו על הטלת סגר מלא/צילום: מערכת וואלה! NEWS, עריכה: איתי עמרם

הממשלה אישרה הלילה (חמישי) מתווה אחיד לתפילות והפגנות לאחר יום כיפור, כחלק מהסגר המלא שיחל מחר בשעה 14:00 ועד אחרי שמחת תורה. עד יום הכיפורים יורשו המתפללים לפקוד את בתי הכנסת בהתאם להנחיות שנכנסו לתוקפן עם תחילת הסגר והמחאות יתקיימו כסדרן, תוך עטיית מסיכות והקפדה על כללי הריחוק החברתי. לאחר יום כיפור בתי הכנסת ייסגרו. תפילות והפגנות יתאפשרו בשטח פתוח בלבד, בקפסולות של עד 20 איש ובמרחק של עד קילומטר מהבית.

במהלך הסגר המלא, שיימשך לפחות שבועיים, לא תהיה עבודה במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי, למעט עובדים חיוניים. כמו כן, התחבורה הציבורית תצומצם ומסתמן כי נמל התעופה בן גוריון ייסגר לטיסות יוצאות. בהתאם למגבלות הנוכחיות, מוסדות החינוך יישארו סגורים והיציאה מהבית תותר רק למחר של עד ק"מ אחד, למעט מקרים חריגים.

מתווה הסגר המלא שאושר בממשלה דורש את אישור הכנסת. המתווה צפוי לעבור היום בצהריים להמשך חקיקה - ההליך יחל בוועדת כנסת, ימשיך למליאה משם לוועדת חוקה ויחזור למליאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully