וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצו המדיני של נתניהו הפר בשנית את הנחיות הבידוד - וננזף

עודכן לאחרונה: 21.9.2020 / 13:39

ראובן עזר ננזף בשבוע שעבר לאחר שיצא לריצה והפר את ההנחיות של משלחת רה"מ בוושינגטון. בשישי הוא יצא מביתו לקניות, אף שכמו כל השבים מארה"ב נדרש בבידוד - וננזף פעם נוספת. אתמול תועד גם יועץ התקשורת של נתניהו טופז לוק בירושלים, למרות שאמור היה לשהות בבידוד

בווידאו: יועץ רה"מ נצפה בהפגנה למרות שאמור היה לשהות בבידוד/צילום: יואב גלסנר, עריכה: איתי עמרם

ראובן עזר, יועצו המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הפר את הנחיות הבידוד בפעם השנייה בתוך שבוע - כך נודע היום (שני). לאחר שבשבוע שעבר הפר עזר את הוראות הבידוד של משלחת ראש הממשלה בוושינגטון, וננזף על ידי הממונים עליו, הוא יצא ביום שישי האחרון בבוקר מביתו במבשרת ציון לקניות, אף שהשבים מארצות הברית נדרשו בבידוד. בעקבות זאת, הוא ננזף פעם נוספת.

כאשר הגיע עזר לסופרמרקט, הייתה כל משלחת ראש הממשלה לוושינגטון תחת הנחיה של משרד הבריאות לשהות בבידוד עד יום שני או עד לשובה של בדיקת קורונה שנערכה להם אתמול במוצאי החג. ‏עדי ראייה שראו את עזר בסופרמרקט אישרו זאת לוואלה! News.

ראובן עזר. רונן חורש, לשכת העיתונות הממשלתית
"נקרא לסדר". עזר/לשכת העיתונות הממשלתית, רונן חורש

במשרד ראש הממשלה אישרו כי עזר הפר את הנחיות הבידוד פעם נוספת ואמרו כי הוא "נקרא לסדר".

"התקיים בירור מול עזר", נמסר בהודעת המשרד, "הוא ציין כי הודעת משרד הבריאות על שינוי כללי הסגר ומעבר לבידוד הגיעה רק בשעת לילה מאוחרת ביום חמישי ולכן הוא לא התעדכן על ההנחיה החדשה, והוא מצר על כך. עזר נקרא לסדר על ידי הממונים עליו על מנת שמקרים כאלה לא יישנו".

ביום שני שעבר, שעה קלה אחרי הגעת משלחת ראש הממשלה לוושינגטון יצא עזר לריצה מחוץ למלון של המשלחת וזאת תוך הפרת ההוראות לפיהן חל איסור לצאת מן המלון. עזר ננזף אז על ידי היועץ לביטחון לאומי מאיר בן שבת ועל ידי ראש לשכת ראש הממשלה.

עוד בוואלה!

למרות שאמור לשהות בבידוד: יועץ התקשורת של נתניהו נצפה בהפגנה בבלפור

לכתבה המלאה
טופז לוק בהפגנה בבלפור, 21 בספטמבר 2020. -, צילום מסך
לוק בהפגנה בירושלים, אתמול/צילום מסך, -

הדבר נודע לאחר שגם יועץ הניו מדיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, טופז לוק, שאף הוא היה חבר במשלחת לוושינגטון בשבוע שעבר, נצפה ותועד אתמול בהפגנה ליד מעון ראש הממשלה בירושלים, למרות שעל פניו הוא אמור להיות בבידוד.

לוק תועד על ידי המפגינים מבלפור יחד עם יועץ התקשורת של משפחת נתניהו, עופר גולן, ונטען כי השניים צילמו מפגינים נגד הגבלות הקורונה שהשתתפו בהפגנה, כדי "לבסס את הקמפיין השקרי והמסית של מפגינים 'מפיצי המחלות', קמפיין שהוביל הערב לניסיון דריסה של מפגינים", כך לפי ציוץ של תנועת קומי ישראל, ממארגני המחאה בבלפור.

מהליכוד מסרו בתגובה כי "לוק הגיע לבצע בדיקת קורונה בירושלים, על פי ההנחיות שקיבל ממשרד הבריאות עם שובו מהמשלחת לוושינגטון, ולאחר מכן שב לביתו. בניגוד לפרסומים. עופר גולן לא נמצא בבידוד". יצוין כי מתחם הבדיקות בו נבדקו אתמול חברי המשלחת נמצא ליד משרד ראש הממשלה ולא ליד מעון ראש הממשלה שם לוק נצפה.

התנועה לאיכות השלטון קראה למצות את הדין עם השניים. "כשאנשי הלשכה של נתניהו מפרים בידוד, כשמראש הם מקבלים הקלות לא מבוססות, כשראש הממשלה מעלים עין וקורא דווקא למפגינים 'מפיצי מחלות' - אנחנו במשבר מנהיגותי עמוק", מסרו. "על משטרת ישראל למצות את הדין עם המעורבים בחומרה. לא ייתכן שדין מקורבים יהיה שונה מדין אזרחים מן השורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully