וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ יצא לוושינגטון לשיחות על עסקת ה-F35 עם איחוד האמירויות

שר הביטחון יערוך רצף פגישות עם בכירים ביטחוניים בביקור בזק בוושינגטון, כשעל הפרק גם המדיניות הבינלאומית מול איראן. בשבוע שעבר אמר טראמפ כי אינו רואה בעיה למכור מערכות נשק מתקדמות למדינות במזרח התיכון, שקודם לכן היו זמינות רק לישראל

בווידאו: טקס חתימת ההסכם עם איחוד האמירויות ובחריין/צילום: לע"מ ורויטרס, עריכה: איתי עמרם

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ צפוי להמריא הלילה (שני) לביקור בזק בן 24 שעות בוושינגטון, בירת ארצות הברית, לצורך פגישות ביטחוניות מול מקבילו מארק אספר ובכירים נוספים בפנטגון, כשעל הפרק גם עסקת מכירת מטוסי ה-F-35 לאיחוד האמירויות.

רצף הפגישות יעסוק גם במדיניות הבינלאומית מול איראן והמאבק למניעת התבססותה במזרח התיכון, כמו גם נושא שיתוף הפעולה הביטחוני בין ישראל וארצות הברית ועסקאות רכש ביטחוני בין המדינות. ראש הממשלה בנימין נתניהו עודכן מראש אודות הנסיעה.

שר הביטחון בני גנץ קיים ביקור עבודה במפקדה המשימתית לקטיעת שרשרת ההדבקה בבסיס פיקוד העורף. 7 בספטמבר 2020. תומר אפלבאום , הארץ- פול רשמי, אתר רשמי
גנץ/אתר רשמי, תומר אפלבאום , הארץ- פול רשמי

גנץ יטוס לארצות הברית בטיסת שכר יחד עם צוות מצומצם, הכולל את ראש המטה שלו, מזכירו הצבאי וראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון. בזמן היעדרו, את מקומו ימלא מיכאל ביטון, המשמש כשר במשרד הביטחון.

עוד בוואלה!

טראמפ: לא תהיה לי בעיה למכור מטוסי F-35 לאיחוד האמירויות

לכתבה המלאה

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר בשבוע שעבר, שעות בודדות לפני החתימה על הסכמי הנורמליזציה בין ישראל, איחוד האמירויות ובחריין, כי הוא יהיה מוכן למכור למדינות אחרות במזרח התיכון את אותן מערכות הנשק שנמכרו עד כה רק לישראל. בראיון לרשת פוקס ניוז הוא ציין כי מדינות האזור עשירות מאוד, והוסיף כי איחוד האמירויות מעוניינת לרכוש מטוסי F-35. "לי אישית לא תהיה בעיה עם זה. יש אנשים שאומרים שאולי הם יוצאים למלחמה", הוסיף טראמפ.

בתחילת החודש דווח בארצות הברית כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הסכים בחשאי שממשל טראמפ ימכור נשק מתקדם לאיחוד האמירויות, במסגרת ההסכם בין המדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully