וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בניסיון דריסה במחאה בי-ם: "ראיתי את הרכב דוהר אלינו"

האירוע החריג אירע כשעה לאחר תחילת המחאה, כשכלי רכב דהר במהירות לעבר המפגינים - ונעצר על ידי השוטרים במקום, ללא נפגעים. נהג הרכב החשוד הועבר לחקירה. עדת ראייה : "צעקתי 'דורסים אותנו', תוך פחות משנייה השוטרים שלפו אקדחים"

בווידאו: גבר נעצר לאחר שנסע לעבר מפגינים בבלפור/צילום: אורן זיו ומאיה הורודניצ'אנו

כלי רכב דהר הערב (ראשון) במהירות לעבר מפגינים סמוך למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, תוך שהוא מסכן שוטרים ואזרחים במקום. כוחות משטרה עצרו את נהג הרכב, תושב העיר בשנות ה-20 לחייו, והעבירו אותו לחקירה. מפגינים במקום טענו כי מדובר היה בנסיון דריסה, אך הדבר טרם נתברר. המשטרה הודיעה כי פתחה בבירור נסיבות האירוע. לא היו נפגעים.

"לפני מספר דקות כוחות המשטרה שפועלים על רחוב קינג ג'ורג' עצרו חשוד שהגיע במהירות עם רכב לכיוון מחסומי המשטרה והיווה סכנה למפגינים והשוטרים", נמסר בהודעת המשטרה. "החשוד כאמור נעצר ומועבר לחקירת משטרה".

נהג כלי הרכב בלם ברגע האחרון, בטרם פגע במישהו. לאחר שנעצר החשוד, חבלן משטרה החל בבדיקת המכונית.

כוחות משטרה עצרו חשוד שהגיע במהירות עם רכב לכיוון מחסומי המשטרה ברחוב קינג ג'ורג' בירושלים והיווה סכנה למפגינים והשוטרים, 20 בספטמבר 2020. מאיה הורודניצ'אנו
כלי הרכב החשוד. בירושלים, הערב/מאיה הורודניצ'אנו

"ישבנו כאן שלושה אנשים על כיסאות ואני מולם על הכביש", סיפרה עדת ראייה במקום לוואלה! NEWS. "פתאום ראיתי את האוטו מחליק, ואז נתתי צעקה דורסים אותנו, ותוך שנייה השוטרים היו עם אקדחים שלופים".

דניה, מפגינה במקום, סיפרה כי נהג הרכב עמד תחילה ברמזור ולאחר מכן, "ניגש אליו שוטר ושאל אותו לאן הוא נוסע. אז הוא דיבר איתו טיפה. לא שמעתי על מה דיברו. אחר כך ניגשתי לשוטר והוא אמר לי שהוא אמר שהוא רוצה להגיע לבלפור".

לדבריה, השוטר "אמר לו שהוא לא יכול לנסוע ואז הוא שם גז וברח לו, והשוטר מיד עדכן במכשיר קשר. ראינו אותו נוסע מהר".

עוד בוואלה

אלפים מפגינים נגד נתניהו בי-ם ובקיסריה: "ישמעו אותנו למרות הסגר"

לכתבה המלאה
כלי רכב שדהר לעבר מפגינים סמוך למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. 20 בספטמבר 2020. תצפית TPS
שוטרים בודקים את כלי הרכב החשוד בירושלים, הערב/תצפית TPS

בתנועת "קריים מיניסטר" מסרו בתגובה לאירוע כי מדובר בנסיון דריסה, ודרשו מנתניהו לגנות אותו. "ההסתה מבלפור כלפיי המפגינים בנס לא עלתה היום בחיי אדם", נכתב בהודעת התנועה. "על הנאשם לגנות מיד את ניסיון הרצח ולקחת אחריות. מילים יכולות להרוג. יש למצות את מלוא הדין עם האחראים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully