וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל הצטלמה לסרטון עם נתניהו בניגוד להנחיות צה"ל: "האירוע יתוחקר"

18.9.2020 / 23:55

ראש הממשלה ערך סרטון הסברה לקראת השנה החדשה בצל הקורונה בהשתתפות הזמרת החיילת, ודובר צה"ל מסר כי היא קיבלה אישור מדרגים שאינם מוסמכים לכך. "הופעה מסוג זה של חיילי צה"ל במסגרות פוליטיות אסורה, יופקו לקחים", נמסר

בווידאו: נועה קירל הצטלמה לסרטון עם נתניהו בניגוד להנחיות/עריכה: איתי עמרם

הזמרת נועה קירל, חיילת בצה"ל, הצטלמה לסרטון הסברה יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בניגוד להנחיות הצבא - כך מסר היום (חמישי) דובר צה"ל. קירל לקחה חלק בסרטון הסברה לרגל ראש השנה בצל הקורונה, ובצה"ל אמרו כי "הופעה מסוג זה של חיילי צה"ל במסגרות פוליטיות אסורה".

"החיילת קיבלה אישור מצה"ל בדרגים שאינם מוסמכים לכך. לפיכך, יתוחקר בימים הקרובים תהליך האישורים ויופקו הלקחים למען הימנעות הישנות מקרים מסוג זה", נמסר בתגובה לסרטון, ששותף בעמודיו הרשמיים של ראש הממשלה ברשתות החברתיות.

נעה קירל וראש הממשלה בנימין נתניהו, סרטון, 18 ספטמבר 2020. צ, צילום מסך
בצה"ל יחקרו. נתניהו וקירל בסרטון/צילום מסך, צ

בסרטון נראים השניים מופיעים מול קהל ילדים, ומסבירים להם כיצד יש לנהוג בשגרת הקורונה על מנת להבטיח את הבריאות בשנה החדשה. קירל ונתניהו מבקשים מהילדים לשמור על כללי הריחוק החברתי, לעטות מסיכה, ושטיפת ידיים. לקראת סיום הסרטון השניים פונים לאזרחי המדינה ואומרים כי נסיבות החג השנה שונות, ולא ניתן לחגוג כבשגרה. לסיום, הם מאחלים שנה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully