וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של הפצוע הקשה מהרקטה באשדוד: "אסף מזון לנזקקים ונפצע כשרץ להתגונן"

16.9.2020 / 10:34

אשר ביטון, אב ל-15, נפגע קשה כשיצא עם רכבו לחלק מאפים ולחם למשפחות מועטות יכולת. "הוא נצמד לקיר והרים יד כדי להגן על הראש, ואז ונפגע מרסיס במרפק", סיפר בנו. ראש עיריית שדרות תקף את נתניהו לאחר הירי לעבר העיר: "נכשל בטיפול במצב הביטחוני"

בווידאו: תיעוד נפילת רקטה באשדוד/צילום: עיריית אשדוד, שמוליק דוד, מד"א ומשטרת ישראל

בנו של אשר ביטון, אב ל-15, שנפצע באורח קשה מפגיעת הרקטה באשדוד סיפר הבוקר (רביעי) כי אביו נפגע בזמן שיצא לחלק אוכל לנזקקים. "בשעה 20:00 הוא היה צריך להיות בחנות כדי לאסוף את המאפים שנשארו ולחלק אותם לאנשים קשיי יום, סיפר יחיאל בנו. "הוא יצא בדיוק מהרכב והייתה אזעקה. הוא נצמד לקיר ואז הרים יד כדי להגן על הראש ונפגע מרסיס במרפק".

פרט לביטון, נפצעו אתמול ארבעה תושבים נוספים באורח קל מרסיסי זכוכית. הפצועים טופלו בבית החולים אסותא שבעיר. במהלך הלילה שוגרו מטחים נוספים לעבר שדרות והנגב המערבי, וצה"ל תקף יעדים של חמאס ברצועת עזה בתגובה. בין היעדים שנפגעו בתקיפה היה מפעל לייצור אמצעי לחימה ומתחם אימונים צבאי של חמאס.

ראש עיריית שדרות אלון דודי תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי הוא "לא מתנהל בנחישות למצוא פיתרון למצב הבלתי נסבל בשדרות ובעוטף עזה כבר 20 שנה. מבחינתי ראש הממשלה נתניהו נכשל יום אחר יום בטיפול במצב הביטחוני בעוטף עזה, כשהמחבל היחיד שירה רקטות לדרום והוא הורה לחסלו בשנתיים האחרונות, הוא בהאא אבו-אלעטא שירה עליו רקטה כשהיה בכנס באשדוד. אני בדעה שרק מבצע נרחב בעזה, כדוגמת חומת מגן וצוק איתן, יביאו את השקט לתקופה ארוכה לאזורנו".

רסיסי רקטות באשדוד, 15 בספטמבר 2020. שמוליק דוד, אתר רשמי
"רק מבצע נרחב בעזה יביא שקט". פגיעת הרקטה באשדוד, אתמול/אתר רשמי, שמוליק דוד

במהלך הלילה זוהו 13 שיגורים משטח הרצועה לעבר ישראל - כשמונה מהם יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל. מוקדם יותר נשמעו התרעות צבע אדום בעוטף עזה, בגבים, איבים, מכללת ספיר, מפלסים, ניר משה וניר עם, וכן בעיר שדרות.

ההתרעה הראשונה הופעלה סמוך לשעה 04:30. כעשרים דקות מאוחר יותר, הופעלו בשנית התרעות בשדרות ובמרחב. התרעות נוספות הופעלו לאחר השעה 05:00, במקביל לדיווחים הפלסטיניים על תקיפות ברצועה.

אתמול בערב בוצע שיגור נוסף לעבר ישראל, במקביל לטקס חתימת הסכם הנורמליזציה עם איחוד האמירויות ובחריין בוושינגטון. כתוצאה מהירי, פגעה רקטה באשדוד ורקטה נוספת יורטה מעל אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully