וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמע רעשים, התקין מצלמה בבית שלו ונדהם ממה שגילה

12.10.2020 / 0:03

אחרי שהשותף שלו לדירה התלונן על רעשים של דלת נפתחת ונסגרת בחדר השינה הגבר החליט להתקין מצלמה בחדרו - ולא האמין למה שהיא תיעדה. צפו בתיעוד ושיפטו בעצמכם

מצלמת אבטחה קלטה תנועה בלתי מוסברת בבית/REDDIT

גבר סיפר שנותר המום אחרי שצפה בסרטון מצלמת אבטחה שהציב בבית שלו והבחין בתנועה חשודה מאוד שהחלה אחרי שיצא לעבודה. הגבר שנקרא "blin11" ברדיט טען שהשותף שלו לדירה שמע רעשים של דלת נפתחת ונסגרת בזמן שהוא התכונן לעבודה בבוקר. במטרה למצוא את מקור הרעשים, הוא התקין בחדר השינה שלו מצלמה שמופעלת כאשר היא מבחינה בתנועה כדי לנסות לתעד כל מי שינסה לפרוץ לדירה.

הוא טוען שהוא קיבל איתותי תנועה בסביבות 11 בבוקר בזמן שלא היה אף אחד בבית. ואכן, בסרטון אפשר לראות שהדלת של חדר השינה נפתחת ונסגרת מבלי שאף אחד נראה בסביבה.

צפו בתיעוד הקריפי

הגבר המבוהל תיאר את המקרה ואמר: "חזרתי הביתה מהעבודה ובדקתי את הדלת. היא היתה סגורה כשעזבתי בבוקר. לא ראיתי שום דבר אחר במקום הזה. שמתי מצלמה בצד השני של הדלת והבחנתי בה נסגרת ונפתחת. אני מתכוון לדבר על זה עם השותף לדירה שלי כשהוא יחזור מהחופשה".

מכיוון שהסרטון פורסם ברדיט בקבוצה של "תיעודי רוחות רפאים" רוב הצופים היו משוכנעים שמדובר בהחלט בסממנים של רוחות רפאים: "זו רוח רפאים, אנשים חיים בהכחשה. צריך להיות מודע לכך שיש רוח בבית הזה, אבל אם יש שקט יחסי והיא לא משתגעת, זה בסדר".

היו גם עוקבים הגיוניים יותר שסברו שמדובר בתופעה שנגרמת מתקלה במיזוג האוויר: "גם הדלת בבית שלי נטרקת לפעמים. זה קורה בגלל הרוח של המזגן".

הגולש שפרסם את הסרטון הגיב למי שהטיל בו ספק וכתב "המטרה שלי לא הייתה לתעד פעילות על טבעית בבית. זו רק מצלמת האבטחה שלי שמכוונת בדרך כלל לכיוון הדלת הראשית של הבית ולא חדר השינה שלי. אני רק פרסמתי מה שהיא תיעדה ושאלתי אם למישהו יש הסבר".

מה אתם חושבים שזה?

רוח רפאים
רוח מהמזגן
משהו שביזבז לי דקה מהחיים
6433 משתתפים
  • עוד באותו נושא:
  • רוח רפאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully