וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנייה נפגש עם נסראללה בלבנון: "יש לנו טילים שמגיעים מעבר לת"א"

יפעת רוזנברג

6.9.2020 / 14:57

מנהיג חמאס מבקר בלבנון ונועד עם מזכ"ל חיזבאללה, ובהמשך סייר במחנה פליטים פלסטיני בצידון. ""עזה תישאר חופשית למרות המצור והמזימות", אמר הנייה, על רקע ההבנות עם ישראל בתיווך קטאר

בווידאו: איסמעיל הנייה בלבנון, נועד עם נסראללה/מתוך טוויטר, עריכה: ניר חן

מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה נפגש היום (ראשון) עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בביירות, כחלק מביקורו בלבנון. לפי הודעת חיזבאללה, הם דנו בהתפתחויות המדיניות והצבאיות באזור, על רקע "עסקת המאה" של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ והנורמליזציה של מדינות ערב עם ישראל. פגישתם נערכה אחרי שחמאס וישראל הגינו להבנות על חזרה לרגיעה, בתיווכה של קטאר.

עוד נאמר כי הם דנו ב"יציבותו ועמידתו של ציר ההתנגדות בפני הלחצים, האיומים והתקוות הגדולות המופעלות עליו ", וכן הודגש הקשר בין חיזבאללה לחמאס, "המבוסס על אמונה, אחווה, מלחמת קודש וגורל אחד ופיתוח אמצעים לשיתוף פעולה ותיאום בין הצדדים". השניים נראו עוטים מסיכות כחלק מאמצעי הזהירות מפני נגיף הקורונה.

חסן נסראללה מזכ"ל חיזבאללה נפגש עם ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הנייה, לבנון, 6 בספטמבר 2020. ללא, צילום מסך
נסראללה והנייה בביירות, היום/צילום מסך, ללא

הנייה, שביקר בחודש שעבר בטורקיה, סייר גם במחנה הפליטים הפלסטיני עין אל-חילווה שבצידון, והונף על כתפיהם של חמושים במקום. "עזה תישאר חופשית למרות המצור והמזימות", אמר ראש הלשכה המדינית של חמאס, שהזהיר את ישראל: "להתנגדות ברצועה יש טילים שמגיעים עד תל אביב ואחרי תל אביב".

מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה בביקור במחנה הפליטים עין אל-חילווה, צידון, לבנון, 6 בספטמבר 2020. רויטרס
ממשיך באיומים על ישראל. הנייה במחנה הפליטים עין אל-חילווה, היום/רויטרס

הנייה הגיע ללבנון ביום רביעי האחרון, בביקור הראשון שלו מדינה אחרי כמעט 30 שנה. הוא השתתף בשיחת וידאו של הפלגים הפלסטיניים כדי לדון בהתנגדות לנורמליזציה של מדינות ערב עם ישראל, אחרי ההסכם בינה לבין איחוד האמירויות הערביות.

נסראללה, מצדו, הצהיר בשבוע שעבר כי ארגונו עדיין לא אמר את המילה האחרונה בעקבות חיסול אחד מאנשיו על ידי חיל האוויר בסוריה בחודש יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully