וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה - עדכון יומי: מספר המתים מקורונה בישראל עבר את ה-1,000

לפי נתוני משרד הבריאות, מניין חולי הקורונה שמתו בארץ הגיע ל-1,007 בני אדם. 2,617 אובחנו בנגיף ביממה האחרונה, ומספר המאומתים עלה ל-128,768. שאחוז החיוביים לנגיף הוא 8.5%. בבתי החולים מאושפזים 877 איש, 128 מהם מונשמים

בווידאו: גמזו בביקור בדליית אל-כרמל/צילום: יואב איתיאל, עריכה: אסף דרורי

משרד הבריאות עדכן הבוקר (חמישי) כי 2,617 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. בכך, עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-128,768. אתמול התקבלו תוצאות עבור 30,788 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 4.9%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים.

מספר החולים הפעילים הוא 26,283. בבתי החולים מאושפזים 877 חולים, מתוכם 128 מונשמים ו-439 חולים קשה. נכון להיום מתו 1,000 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל.

ממונה הקורונה פרופ' רוני גמזו הזהיר היום כי בתוך שלושה שבועות צפויים עשרות עד מאות מקרי מוות מהנגיף בחברה הערבית. בביקור בדליית אל-כרמל, הנחשבת כיישוב "אדום" לפי מודל "הרמזור", הוסיף גמזו: "הגידול (בתחלואה) בחברה הערבית נובע מסוג של אדישות, מחשבה שהמחלה עברה ואפשר לחזור לחיים הרגילים. המדינה וכולנו ניסינו להסביר. חייבים להפנים את זה".

בית החולים רמב"ם, מחקר קורונה. דוברות רמב"ם, אתר רשמי
יותר מ-1,000 מתים בישאל. צוות רפואי לטיפול בקורונה ברמב"ם/אתר רשמי, דוברות רמב"ם

ממונה הקורונה אמר כי אם זה היה תלוי בו, "לפני שישה שבועות הייתי סוגר את המדינה". לדבריו, "ברגע שאתה רואה שהתחלואה לא נעצרת ואנשים מזלזלים - אז אין ברירה". נכון להיום, ביישוב ישנם 215 חולים פעילים, תשעה מהם מאושפזים בבתי החולים. בשבועיים האחרונים ארבעה תושבים מתו מהנגיף, ומאוז פרוץ המגיפה החלימו 96.

ביום שני יוטל סגר על בין שמונה לעשר רשויות "אדומות" עם נתוני תחלואה גבוהים. בין ההגבלות שאותן אישר קבינט הקורונה נאסרה היציאה מהיישובים, וכן הוטלו מגבלות שבמסגרתן תתאפשר תנועה של עד 500 מטרים מהבית לצרכים חיוניים, סגירת עסקים למעט ממכר מזון ותרופות, סגירת מערכת חינוך והגבלת התחבורה הציבורית. ביתר הערים האדומות יוטלו מגבלות תנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully