וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני מאושפז בבית חולים אחרי שחלה בקורונה

4.9.2020 / 11:45

ראש ממשלת איטליה לשעבר בן ה-83 פונה לבית חולים במילאנו כ"אמצעי זהירות", שם אובחן כחולה בדלקת ריאות כפולה, תסמין נפוץ בקרב מי שנדבק בווירוס. במפלגתו טוענים שמצבו אינו חמור. ייתכן שנדבק מילדיו, שהיו עמו בווילה שלו בסרדיניה

בווידאו: ארכיון של סילביו ברלוסקוני שאושפז בביה"ח אחרי שחלה בקורונה/צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני מאושפז בבית חולים במילאנו אחרי שנדבק בנגיף הקורונה. בסוכנות הידיעות האיטלקית דווח היום (שישי) כי ברלוסקוני בן ה-83 פיתח דלקת ריאות כפולה. זו משפיעה על שתי הריאות ועשויה לגרום לקשיי נשימה, והיא נצפתה אצל חולים רבים שאושפזו אחרי שנדבקו בווירוס.

ברלוסקוני פונה לבית חולים במהלך הלילה כ"אמצעי זהירות", יומיים אחרי שאובחן חיובי לנגיף. עם זאת, במפלגתו "פורצה איטליה" אמרו כי מצבו אינו חמור.

"אחרי שהתגלו כמה תסמינים, ברלוסקוני נלקח לבית חולים כאמצעי זהירות", מסרה המפלגה בהצהרה קצרה, שבה הוסיפה כי "אין סיבה לדאגה" בשל מצבו. ברשת סקיי איטליה דיווחו כי הוא לא בטיפול נמרץ, אך הוא סובל מקשיי נשימה.

ברלוסקוני עבר ניתוח לב משמעותי לפני ארבע שנים, והפסיק את כל הופעותיו בציבור אחרי התפרצות הקורונה באיטליה בחודש פברואר. את תחילת הסגר בן החודשיים הוא העביר בווילה השייכת לאחת מבנותיו בדרום צרפת. הוא נבדק לקורונה אחרי שאת החודש שעבר הוא בילה בווילה שלו באי סרדיניה, שרואה זינוק חד במספר הנדבקים במהלך הקיץ עמוס התיירים.

ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני, 2019. AP
עבר ניתוח לב משמעותי לפני 4 שנים. ברלוסקוני/AP

כלי תקשורת באיטליה שיערו כי ייתכן שראש הממשלה לשעבר נדבק על ידי שני ילדיו הצעירים - ברברה ולואיג'י - שהיו עמו בסרדיניה ובאיי נופש אחרים בחודש שעבר. שניהם אובחנו חיוביים לווירוס. גורם במפלגה אמר כי בת זוגו של ברלוסקוני, מרטה פשינה בת ה-30, נדבקה אף היא בקורונה.

כשמפלגתו הכריזה על כך שחלה ביום רביעי, היא אמרה כי לברלוסקוני אין תסמינים. לאחר מכן, הוא דיבר עם תומכיו בשיחת וידאו ואמר כי היה לו חום, אולם טען שזה חלף. "אין לי יותר חום או כאב. אני רוצה להרגיע את כולם שאני בסדר גמור", אמר אתמול בשיחה עם פעילים במפלגה, לקראת בחירות מחוזיות שיתקיימו החודש, אחרי שנדחו בגלל המגיפה.

איטליה היא אחת המדינות שנפגעה בצורה הקשה ביותר מהנגיף, עם יותר מ-270 אלף נדבקים ו-35,500 מתים. היא הצליחה להכיל את המגיפה אחרי שהגיעה לשיא במרץ ובאפריל, אבל מספר הנדקים עלה בחודש שעבר. מומחים האשימו התקהלויות גדולות במהלך חופשות הקיץ ובחיי הלילה.

עוד בוואלה!

איטליה חוקרת רצח מסתורי של דוגמנית שהעידה נגד ברלוסקוני

לכתבה המלאה
האחוזה של סילביו ברלוסקוני באי סרדיניה. AP
האחוזה של ברלוסקוני בסרדיניה/AP

ברלוסקוני נותר דמות פופולרית באיטליה והוא קיבל הודעות תמיכה רבות מאז שאובחן כחולה. המיליארדר היה בעבר הבעלים של קבוצת הכדורגל מילאן, ושימש ראש ממשלה ארבע פעמים. ב-2014 הוא הורשע בהעלמת מס ונשלח לעבודות שירות, ובעקבות זאת סולק מהסנאט האיטלקי ונאסר עליו להחזיק בתפקיד ציבורי. עם זאת, האיסור בוטל בהמשך, והוא נבחר בשנה שעברה לפרלמנט האירופי.

קשריו העסקיים נתונים תחת זכוכית מגדלת במשך שנים רבות, כמו גם יחסיו עם נשים, שעלו לכותרות אחרי דיווחים על מסיבות "בונגה בונגה" סוערות שאירח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully