וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של החשוד שאיים באקדח צעצוע על מפגינים בהרצליה הוארך

30.8.2020 / 18:45

בית המשפט בתל אביב האריך בשלושה ימים את מעצרו של החשוד שהניף אקדח אוויר לעבר מפגינים נגד נתניהו בצומת הסירה. הצעיר מכחיש את החשדות נגדו וטוען כי לא הייתה לו כוונה לפגוע במפגינים. הדגלים השחורים: אף חבר ממשלה לא ראה לנכון להתייחס לאירוע שהוא תוצאה של הסתה

בווידאו: מעצרו של החשוד שאיים באקדח צעצוע על מפגינים בהרצליה. השלום, ת"א/צילום: מערכת וואלה! NEWS, עריכה: איתי עמרם

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בשלושה ימים את מעצרו של החשוד, תושב אריאל, שהניף אקדח לעבר מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו אתמול במחלף הסירה בהרצליה.

עו"ד חגית רחמני וייס שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד מסרה כי "הצעיר מכחיש את החשדות, משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. הוא הדגיש שלא הייתה לו כל כוונה לאיים או לפגוע במפגינים. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו והוא ישתחרר בהקדם".

הדגלים השחורים מחו על כך שאף אחד מחברי הממשלה לא גינה את התקרית. "אתמול שלף אדם אקדח על מפגינים בצומת הסירה בהרצליה, היום גילינו כי מדובר באקדח אוויר. אנו מחזקים את המשטרה שפעלה נכון בעניין זה", מסרו. "לצערנו הרב אף חבר ממשלה לא ראה לנכון להתייחס לאירוע. האירוע הזה הוא תוצאה של הסתה פרועה של ראש הממשלה נגד המפגינים. כל מי ששותק- מסייע לנאשם במסע ההסתה שלו, מסע הסתה שאת האלימות שהוא יוצר אנו רואים כל שבוע. חברי הממשלה- תתעוררו לפני הרצח, זה הזמן שלכם לעצור את ההסתה של הנאשם".

איומי אקדח נגד מפגינים נגד ראש הממשלה, 29 אוגוסט 2020. צ, צילום מסך
"משתף פעולה ומסר גרסה להשתלשלות האירועים". תיעוד מן המקרה בצומת הסירה, אמש/צילום מסך, צ

תיעוד הגבר שולף אקדח אוויר לעבר מפגינים נגד נתניהו במחלף הסירה:

בווידאו: שולף אקדח על מפגינים נגד נתניהו במחלף הסירה/צילום: מערכת וואלה! NEWS, עריכה: איתי עמרם

החשוד ואחיו, שניהם תושבי אריאל, נעצרו הבוקר בחשד שאיימו על המפגינים לאחר שסרטון שהופץ ברשתות החברתיות תיעד את האירוע. בתיעוד נראה אדם המנופף מתוך רכב במה שנראה כאקדח לעבר המפגינים. במהלך המעצר, נמצא ברשותם של השניים אקדח פלסטיק.

התקרית מצטרפת לשורת מקרי אלימות כלפי המפגינים נגד השחיתות השלטונית, לרבות דקירה של מפגין בצומת שער הנגב, והתקפות על המוחים בהפגנות בתל אביב.

עוד בוואלה!

האיומים באקדח על מפגינים נגד השחיתות: שני אחים מאריאל נעצרו

לכתבה המלאה

אמש הפגינו, כמדי שבוע, מאות אזרחים בגשרים ובצמתים ברחבי הארץ, כחלק ממחאת הדגלים השחורים. במקביל, מאות הפגינו מול ביתו הפרטי של נתניהו בקיסריה, בהם גם הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ וראש השב"כ לשעבר עמי איילון שנשאו דברים. סמוך להפגנה נגד ראש הממשלה, התכנסו עשרות תומכי נתניהו.

להפגנה המרכזית מול מעונו של ראש הממשלה בירושלים הגיעו יותר מ-15 אלף איש. שחלקם צעדו מגשר המיתרים בעיר. מאוחר יותר הצטרפו למחאה גם חסידי ברסלב. בסך הכל, 16 מפגינים נעצרו ועוכבו הלילה, חלקם בחשד להפרת הסדר הציבורי, וחלקם בחשד לתקיפת שוטרים. אולם, רק אחד מהם יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בירושלים, לאחר שהיתר שוחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully