וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ זוהר נגד גמזו: "לא טיפל בהפגנות בבלפור כי הוא חושש מהתקשורת"

26.8.2020 / 10:08

יו"ר הקואליציה תקף בחריפות את פרויקטור הקורונה על התנגדותו לאפשר לחסידי ברסלב לטוס לאומן בראש השנה ואמר כי "הוא צריך להבין שהן יקרו". לדבריו, "יש לאפשר לאנשים לממש את רצונם להאמין - כמו שאנחנו מאפשרים את רצון האנשים להפגין"

בווידאו: תדרוך של פרויקטור הקורונה על מצב התחלואה/צילום: לשכת העיתונות הממשלתית, עריכה: עמית שמחה

יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר, תקף הבוקר (רביעי) את פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו על התנגדותו לאפשר לחסידי ברסלב לטוס לאומן בראש השנה מחשש שהאירוע יגרום להתפרצות נגיף הקורונה. לדברי זוהר, גמזו לא טיפל בהפגנות מול בית ראש הממשלה בבלפור כי הוא חושש מהתקשורת. "גמזו צריך להבין שהן יקרו. נוכל לאפשר לאנשים לממש את הרצון שלהם להאמין כמו שאנחנו מאפשרים את הרצון של האנשים להפגין", אמר זוהר לכאן רשת ב'.

הוא הוסיף כי "הרבנים מנסים לייצר מתווה שכרגע פרופ' גמזו מונע. הוא בטוח שיש ביכולתו למנוע מישראלים להגיע לאומן, אבל הוא היה בטוח שיש ביכולתו להפסיק את ההפגנות. את ההפגנות הוא לא הצליח להפסיק ואני מאמין שהוא גם לא יצליח".

זוהר המשיך ואמר כי "גמזו מנהל את הפרויקט שנקרא פרויקט הקורונה, המספר יציבים אבל לא מעולים. הוא צריך להסיק את המסקנות של עצמו. שלא יחפש סיבות להתפטרות שלו אם הוא רוצה להתפטר".

מיקי זוהר במהלך כינוס הוועדה המסדרת בראשות ח"כ אבי ניסנקורן 13 בינואר 2019. דוברות הכנסת, אתר רשמי
זוהר/אתר רשמי, דוברות הכנסת

גמזו הבהיר אתמול כי התנגדותו לנסיעה לאומן עומדת בעינה. "בכל דבר שאני רואה בו רמת סיכון, אני צריך לבצע את מה שהוטל עליי - להקטין את התחלואה", אמר הפרויקטור. "כך גם לגבי הנסיעות לאומן בראש השנה. עם כל המורכבות של התחלואה ומה שעוברים הרופאים והאחיות - האם זה הגיוני או סביר להוציא מפה 80 טיסות? דעתי הנחרצת היא לא, ואני לא אשנה את דעתי".

לדבריו, "אי אפשר לעצור בן אדם שנוסע דרך קונקשן, אך אפשר לעצור טיסות צ'ארטר. כבר אומרים שיש שם 2,000, בטח יגיעו עוד, וצריך לעשות כל דבר כדי למנוע את זה. לא נוכל לשמור על בידוד ל-20 אלף איש, אין מתווה לדברים האלה. אעשה כל דבר כדי למנוע את זה".

"אני מכבד מאוד את המאמינים, את האנשים שרואים בנסיעה הזאת צו אמונה, אני מכבד מאוד את חסידי ברסלב", הדגיש, "קשה לי עם ההודעות הקשות שהם שולחים אלי".

עוד בוואלה!

גמזו: מצב התחלואה - מהקשים בעולם; לא אשנה דעתי על אומן

לכתבה המלאה
פרופ' רוני גמזו מציג את המלצותיו לסל הבריאות במסיבת עיתונאים במשרד ראש הממשלה בירושלים. 29 בדצמבר 2017. הדס פרוש, פלאש 90, פלאש 90
גמזו/פלאש 90, הדס פרוש, פלאש 90

ח"כ משה יעלון כתב בטוויטר כי "פרופ' גמזו לקח אחריות והתייצב בחזית הלאומית אל מול אתגרי הקורונה העצומים. כמה מהר הוא הפך למטרה וליעד לסיכול, שמא יצליח. ממשלת המנותקים שדואגים רק לעצמם, אם אינכם עוזרים לו - לפחות אל תפריעו לו! הגיע זמן שינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully