וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התראת נבואה: "ישראל על סף מלחמה אחרונה עם החמאס - ורק צד אחד ינצח"

25.8.2020 / 0:04

האוונגליסט פול בגלי סבור כי כל סכסוך נוסף בין ישראל לחמאס יביא ל"קרב הסופי על ארץ הקודש" - בו רק צד אחד ינצח והצד השני יושמד וימחק מהמפה. אז באיזה צד אנחנו?

בווידאו: תקיפת צה"ל בעזה בתגובה לירי לעבר ישראל/מתוך טוויטר

ברקע המתיחות הביטחונית באזור הדרום, אפילו נשיא המדינה ראובן ריבלין הזהיר את החמאס: "יגיע רגע בו חמאס יצטרכו להחליט - ואם הם רוצים מלחמה הם יקבלו מלחמה". האוונגליסט וכוכב היוטיוב, המטיף והכומר פול בגלי, טוען שכל סכסוך נוסף עם חמאס יביא למלחמה - רק שהפעם המלחמה תהיה הקרב האולטימטיבי על ארץ הקודש, בו רק צד אחד ינצח. מטיף יום הדין טוען כי הוא משוכנע שהמלחמה הבאה שתפרוץ בין שני הצדדים תהיה גם האחרונה - ובה ישראל תנצח וחמאס ימחק מעל פני האדמה לתמיד.

השבוע הפציצו מטוסי חיל האוויר ברצועת עזה כנקמה על ירי הרקטות, העפיפונים ובלוני התבערה שהציתו מאות שרפות במרחב עוטף עזה והדרום. בשידור מקוון שנערך לאחרונה, השתמש הכומר פול בגלי במונח "התראת נבואה" כדי לתאר את ההסלמה האחרונה בין ישראל לחמאס. "חבר'ה, יש לנו חדשות חשובות שמגיעות מארץ הקודש. הארץ הקדושה נמצאת כעת על סף מלחמה", הוא הצהיר בפני 337 אלף המנויים שלו ביוטיוב. "מה שמדהים כאן הוא שאיחוד האמירויות חתמה על הסכם שלום על ישראל, וכעת יש לנו מדינות אחרות שנמצאות איתה במשא ומתן רציני מאוד, אבל בזמן שזה קורה, חמאס ממשיך לירות רקטות, ממשיך לשלוח בלוני תבערה, עפיפונים ואפשרויות אחרות. זה נהיה מכוער".

שריפה בנחל גרר בעקבות בלוני תבערה 17 באוגוסט 2020. אלי כהן, דובר כבאות מחוז דרום, אתר רשמי
שריפה בנחל גרר בעקבות בלוני תבערה 17 באוגוסט 2020/אתר רשמי, אלי כהן, דובר כבאות מחוז דרום
נשיא המדינה ראובן ריבלין נפגש עם לוחמי האש של מחוז הדרום, בליווי מפקד מחוז דרום בכבאות והצלה טפסר שמוליק פרידמן,18 באוגוסט 2020. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה ראובן ריבלין נפגש עם לוחמי האש של מחוז הדרום/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

הכומר בגלי מאמין שההסלמה האחרונה עשויה לסמן את סופו של החמאס, ששולט ברצועת עזה מזה 13 שנה. "מה שישראל אומרת בעצם לחמאס זה ש'אתם צריכים להקשיב לנו, אנחנו לא משחקים אתכם. אם אתם לא רוצים לשחק משחק הוגן או אם אתה לא רוצים למצוא את עצמכם בסוג של הסדר שלום בו חייכם יכולים להיות כל כך הרבה יותר טובים, נצא למלחמה אתכם ונמחץ את החמאס", הוא אמר והוסיף: "אני מתכוון לומר שהפעם הם ישימו קץ לחמאס. הם כמעט עשו זאת בפעם האחרונה שהם יצאו למלחמה. הפעם הם יסיירו ברחובות עד שלא יישאר אף אחד. זה ישחרר את העם הפלסטיני מהמחנק שמוטל עליהם בידי החמאס. יש הרבה אנשים שלא מספרים את הסיפור האמיתי על המתרחש בארץ הקודש ואני נותן לכם את זה ממקור ראשון. הייתי שם מספיק כדי לדעת שיש הרבה אנשים פלסטינים טובים".

לדבריו, פלסטינים רבים הם נוצרים "נאמנים מאוד", בעוד שאחרים הם מוסלמים שרק רוצים שלום. "הם רוצים לחיות את חייהם והם לא לוקחים חלק במשטר הרדיקלי שמנסה לגרום לכאוס בארץ הקודש", הוסיף בגלי.

הכנות להפרחת בלוני תבערה, סמוך לרפיח, 21 באוגוסט 2020. פאדי פהד, פלאש 90
הכנות להפרחת בלוני תבערה, סמוך לרפיח, 21 באוגוסט 2020/פלאש 90, פאדי פהד

הכומר השנוי במחלוקת טוען כי קולות "אנטישמיים" מסוימים המעבירים ביקורת על טענותיה הטריטוריאליות של ישראל שתקו מאז נחתם הסכם השלום עם איחוד האמירויות. "הם השתתקו. חלקם מסתתרים כי הם לא יודעים כיצד לענות על כך מבחינה נבואית. הם יודעים שאם הם יגידו שמדובר באירוע נבואי, חתימה על הסכמי ברית בין איחוד האמירויות ואז, בואו נגיד, בחריין ואז קטאר ואז עומאן ואז מרוקו ואז סעודיה ובסוף זה יהפוך לברית עם רבים. הם לא יכולים להודות בזה מאחר שהם לא מאמינים שישראל היא ישראל והם לא מאמינים שהיהודים הם יהודים, אז הם לא יודעים מה לעשות עכשיו כשהאירועים האלה מתרחשים. הם לא יודעים מה לומר כי זה בעצם מוכיח שהם מדברים שטויות".

כמו נוצרים רבים, הכומר בגלי מאמין ששיבת העם היהודי לארץ הקודש והקמת מדינת ישראל ב-1948 היא בהתאם לנבואה התנ"כית. "מה שאני מנסה לעשות זה להראות לכם בדיוק מה קורה, איך כל זה קשור לתנ"ך ואני אומר לכם, אנשים. מה שקורה כרגע זה ממש מתוך הסיפור המקראי של דברי אלוהים", הוא טען, "נבואות ארץ הקודש מתרחשות כל הזמן והסכם השלום הוא רק עוד שלב בדרך".

זה מה שהיה לפול בגלי לומר בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully