וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 17 יואשם באונס נערה בדרום לאחר שסיפק לה אלכוהול

23.8.2020 / 16:10

במקביל לכתב האישום, הפרקליטות צפויה להגיש גם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הנער בגין אונס הנערה, בת פחות מ-14, כשהיא שתויה. זאת בתום חקירה שהתנהלה בשבוע האחרון במשטרה, בה נאספו שורת עדויות וראיות נגדו

בווידאו: הפגנת מחאה בעקבות האונס באילת/צילום: שלומי גבאי

פרקליטות מחוז דרום צפויה להגיש מחר (שני) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד בן 17 בגין אונס נערה בת פחות מ-14 באזור הדרום. זאת בתום חקירת המשטרה את המקרה, שהתנהלה בשבוע האחרון.

מפרטי החקירה עולה כי בן ה-17 סיפק לנערה אלכוהול וביצע בה את המעשים כשהיא תחת השפעת האלכוהול. הנער נעצר במהלך החקירה, ולאחר מכן נאספו ראיות ועדויות הנוגעות לאירוע. ביום שישי החקירה הסתיימה והתיק הועבר לפרקליטות מחוז דרום, שהגישה הצהרת תובע על הכוונה להגיש את כתב האישום והבקשה למעצר לבית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע.

מהמשטרה נמסר כי "חוקרי עבירות המין של משטרת ישראל יחד עם חוקרי הילדים של משרד הרווחה מטפלים ברגישות רבה בחקירות אלו, במקרה זה הצליחו החוקרים בחקירה מהירה לאסוף ראיות ולפענח את המקרה".

הפגנת מחאה על האונס באילת ואלימות כלפי נשים, כיכר הבימה תל אביב, 22 באוגוסט 2020. שלומי גבאי
הפגנה נגד אלימות כלפי נשים בכיכר הבימה, אתמול/שלומי גבאי

המקרה מגיע ברקע החשד לאונס הקבוצתי של הנערה בת ה-16 באילת. מוקדם יותר היום עוכבה לחקירה מנהלת במלון הים האדום, שם על פי החשד נאנסה הנערה, בחשד לשיבוש הליכי חקירה ואי מניעת פשע.

גורם המעורה בפרטים מסר בשיחה עם וואלה! NEWS כי יש בידי המשטרה ראיות לכך שהבכירה ראתה את ההתגודדות במסדרון הסמוך לחדר ולא עשתה דבר. מלבד הבכירה, שבעה נערים נוספים עוכבו לחקירה בחשד למעורבות באונס. גורמים המעורים בחקירה מסרו כי במהלך היום צפויים מעצרים נוספים.

מאז חשיפת האירוע, מתנהלות ברחבי הארץ הפגנות נגד אלימות כלפי נשים. אתמול כמאה מפגינים לכיכר הבימה בתל אביב, כמו גם למוקדים נוספים, וקראו "נאבקות, נאבקים, נגד אלימות כלפי נשים" ו"בממשלה אדישים לאלימות כלפי נשים". גם ביום חמישי הגיעו כמאה מוחים לכיכר הבימה, ובסך הכול מאות בני אדם הפגינו בתל אביב ובחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully