וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן בכנס עם חמאס והג'יהאד: ההסכם עם האמירויות - דקירה בגב

יפעת רוזנברג

18.8.2020 / 22:22

יו"ר הרשות הפלסטינית שב והדגיש את התנגדותו הנחרצת לנרמול היחסים של איחוד האמירויות או כל מדינה ערבית אחרת עם ישראל, טרם תיפתר סוגיית עמו. הוא מתח ביקורת על התנהלות אבו דאבי: "אם אתם לא זוכרים שיש יוזמה ערבית, אז הכול הונאה"

בווידאו: גנץ מתייחס להסכם עם איחוד האמירויות/צילום: לשכת העיתונות הממשלתית, עריכה: ניר חן

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר הערב (שלישי) בכנס ההנהגה הפלסטינית בהשתתפות חמאס והג'יהאד האסלאמי כי ההסכם של ישראל עם איחוד האמירויות הערביות הוא "דקירה בגב". אבו מאזן הבהיר כי הוא מתנגד נחרצות לנרמול יחסים של מדינות ערב עם ישראל.

"הנרמול הוא סוגיה ערבית שהסכימו עליה הערבים והמוסלמים ביוזמה הערבית לשלום ב-2002", טען יו"ר הרשות הפלסטינית. "יש יוזמה שחתמו עליה בפסגת ביירות ובכל הפסגות שבאו אחריה וכולם הסכימו שלא ניתן ללכת לנורמליזציה, אלא לאחר פתרון הסוגיה הפלסטינית".

יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס בפגישת ההנהגה הפלסטינית, רמאללה 19 במאי 2020. רויטרס
מתנגד נחרצות להסכם עם ישראל לפני פתרון הסוגיה הפלסטינית. אבו מאזן/רויטרס

הוא פנה לאיחוד האמירויות הערביות והוסיף כי "אם אתם לא זוכרים שיש יוזמה ערבית אז הכול הונאה. אם אתם רוצים להיות לבד תגידו בכנות, במקום לדבר או לנמק את זה בתואנה שהבאתם ניצחון לפלסטינים בנושא הסיפוח. ביום שאמרו 'עצרנו את הסיפוח' נתניהו יצא אמר 'אין דבר כזה עצירת הסיפוח, אני אספח ואטיל ריבונות על כל השטחים שהוסכם עליהם'".

עוד בוואלה!

הפלסטינים זועמים על ההסכם עם האמירויות, ובישראל נערכים לתגובה

לכתבה המלאה

"העמדה שלנו היא שנפרוש מהסכם עם כל מדינה שתעשה זאת, בין אם מדינה ערבית או אסלאמית, כי חלק מהמדינות מתנהלות בחשאי וחלק בפומבי אומרות שאין מניעה. אנחנו הפלסטינים מתנגדים נחרצות לכל מדינה שתעשה זאת - עליכן לכבד את ההחלטות שחתמתן עליהן", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully