וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח במזרח ירושלים: צעיר בן 20 נורה למוות, נעצר חשוד במעשה

עודכן לאחרונה: 14.8.2020 / 11:44

תושב מרכז הארץ בשנות ה-20 לחייו, החשוד בביצוע הירי בעקבות ויכוח סביב עסקת סמים, נמלט מזירת האירוע בשכונת שועפאט ונעצר לאחר זמן קצר בביתו. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו. הצעיר שנורה פונה לבית החולים, ושם נקבע מותו

בווידאו: זירת החשד לרצח צעיר בן 23 בראשל״צ/צילום: תיעוד מבצעי מד"א. עריכה: שאול אדם

צעיר בן 20 נורה למוות הלילה (שישי) בשכונת שועפאט שבמזרח ירושלים. הוא פונה תחילה לבית החולים במצב אנוש, ושם קבעו הרופאים את מותו. לפי חשד המשטרה, הירי התבצע לאחר ויכוח שהתפתח סביב עסקת סמים. החשוד במעשה, תושב מרכז הארץ בשנות ה-20 לחייו, נמלט מהמקום ונעצר זמן קצר לאחר מכן. הוא אותר בביתו וברשותו נתפסו נשק ותחמושת.

מחקירה ראשונית של אירוע הירי עולה כי הרקע למעשה פלילי, ובכוונת המשטרה לבקש בהמשך היום מבית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד.

באירוע אחר שאירע מוקדם יותר הלילה, נפצע באורח קשה גבר בן 40, נתין זר, ככל הנראה במהלך קטטה בשטח חקלאי סמוך למושב קדרון שבשפלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים קפלן ברחובות, עם פציעה בגופו.

חשד לביצוע פיגוע בנהריה, צומת נהריה. ינואר 2016. אדריאן הרבשטיין
החשוד בירי נתפס כעבור זמן קצר. ניידת משטרה/אדריאן הרבשטיין

חובש רכוב על אופנוע מד"א מאיר אביבי סיפר כי "כשהגענו למקום הובילו אותנו לאזור מגורים של פועלים זרים, במקום ראינו גבר כבן 40 בהכרה מלאה עם פציעה קשה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות וטיפול תרופתי, ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

עוד בוואלה!

המשטרה חוקרת חשד לרצח אישה בחיפה, ביהמ"ש שחרר את החשודים

לכתבה המלאה

במוצאי שבת נורה למוות צעיר בן 18 מחדרה. אחיו של בן ה-18 וצעיר נוסף נפצעו במהלך התקרית. ההרוג הובא לבית החולים הלל יפה בעיר, כשהוא פצוע באורח אנוש, אולם בתום ניסיונות החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. שני הצעירים הנוספים, בני 20 ו-22, נפצעו באורח קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully