וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר האחראי על המשמעת במשטרה חשוד בהטרדה מינית של קצינה

13.8.2020 / 11:30

סנ"צ עודד שרעבי, ראש מדור באגף משאבי אנוש, זומן לחקירה בעקבות תלונה מצד הקצינה ממנה עלה החשד כי צילם את איבריה האינטימיים והפיץ לחבריו. שרעבי, שנחקר במשך שעות, הכחיש את המיוחס לו וטען שמדובר באי הבנה. במשטרה העבירו אותו מתפקידו עד לבירור החשדות

בווידאו: נדחה רוב ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם; ירצה עשרה חודשי מאסר/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

סגן-ניצב עודד שרעבי, ראש מדור משטר ונוהג האחראי על המשמעת במשטרה, נחקר שלשום (שלישי) במח"ש בחשד כי הטריד מינית קצינה במשטרה - כך נודע לוואלה! NEWS. הקצינה, שהגישה בשבוע שעבר תלונה נגד שרעבי, סיפרה לחוקרים כי צילם את איבריה האינטימיים ללא ידיעתה והסכמתה בזמן ששהו בנופש יחידה באילת, והפיץ את התמונות לחבריו השוטרים. בחקירתו הכחיש שרעבי את המיוחס לו וטען כי לא צילם את הקצינה ממניעים מיניים וכי מדובר באי הבנה.

שרעבי נחקר במשך כמה שעות, במהלכן הוחרם המכשיר הסלולרי שלו. במשטרה ניסו תחילה להכחיש כי שרעבי חשוד בצילום הקצינה, אך גורם בכיר במערכת אכיפת החוק אישר כי עניין צילום התמונה נחקר במח"ש. לאור החשדות והחקירה, במשטרה החליטו להעביר את סנ"צ שרעבי מתפקידו עד לבירור החשדות.

עודד שרעבי. מתוך ויקיפדיה, מערכת וואלה!
הכחיש את החשדות המיוחסות לו. שרעבי/מערכת וואלה!, מתוך ויקיפדיה

מלבד תלונתה של הקצינה, קצינים נוספים במשטרה מסרו עדויות נגד שרעבי על הטרדות מיניות והתעמרות בעבודה. מפרטים שהגיעו לידי וואלה! NEWS עולה כי לאחר שנודע לקצינה ששרעבי צילם אותה והפיץ לכאורה את תמונתה ללא ידיעתה והסכמתה, פנתה הקצינה לגורמים המוסמכים במשטרה, שהפנו אותה בתורם להגשת תלונה במח"ש.

ממשטרת ישראל נמסר כי "לאחר בחינת חומרי החקירה הראשוניים, הוחלט על העברת הקצין ליחידה אחרת. עניינו יישקל שוב בהמשך בהתאם להתפתחויות בחקירה וממצאיה".

את תגובתו של שרעבי לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully