וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה רביעי בתוך שבוע: בן 27 טבע למוות בחוף אכזיב

עודכן לאחרונה: 8.8.2020 / 14:52

צוותי מד"א שהגיעו לחוף, הממוקם צפונית לגן הלאומי, מצאו את הצעיר תושב כרמיאל במצב אנוש ופתחו בפעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. סמוך לשם, במקרה נוסף, ארבעה גברים טבעו בחוף לא מוכרז דרומית לגן הלאומי. הם פונו לביה"ח בנהריה במצב בינוני-קל

צילום: כבאות והצלה

צעיר בן 27, תושב כרמיאל, טבע למוות היום (שבת) בחוף אכזיב שבגליל העליון, צפונית לגן הלאומי. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו במצב אנוש, ביצעו בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום, מתן קאופמן, שהוזעק לזירה בה טבע למוות הצעיר, סיפר: "כשהגעתי לחוף הלא מוכרז ראיתי גבר שוכב בסמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשאזרחים מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. מיד התחלנו בטיפול רפואי מתקדם שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. אבל לאחר זמן ממושך של מאמצים להציל את חייו, נאלצנו לקבוע את מותו".

טרם נמשה מן המים, הצעיר דווח כנעדר והמשטרה פתחה בסריקות במטרה לאתרו. לאחר שנקבע מותו, המשטרה מסרה כי היא בודקת את נסיבות האירוע.

במקביל, בחוף לא מוכרז דרומית לגן הלאומי, ארבעה בני אדם בני 40-25 טבעו ונמשו מהמים במצב בינוני-קל.

צעיר בן 27 טבע למוות סמוך לגן הלאומי אכזיב, 8 באוגוסט 2020. ללא, אתר רשמי
זירת הטביעה בחוף אכזיב, היום/אתר רשמי, ללא

זהו המקרה הרביעי בו אדם טובע למוות בשבוע האחרון. אתמול צעיר כבן 25 מת בטביעה סמוך לחוף ארבע עונות בנתניה, ביום שני טבע למוות נער בן 17 סמוך לחוף הכאמל בחיפה וביום ראשון תושב שועפט, ילד בן שבע, מת כתוצאה מטביעה בחוף דוגית שבכנרת.

עוד בוואלה!

ילד בן שבע טבע למוות בחוף דוגית בכנרת; בן 15 במצב קשה

לכתבה המלאה

"ליבנו עם משפחת הצעיר המנוח שטבע", אמר לוואלה! NEWS גלי רז, מנהל התיירות וחופי הים במועצה האזורית מטה אשר מכהן גם כמנכ"ל עמותת התיירות גליל מערבי. "אנחנו מבקשים להזכיר שהרחצה מותרת רק בחופים מוכרזים לרחצה. כל יתר החופים מסוכנים וחבל שהציבור לא מפנים את הסכנה לטביעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully