וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בלוד: צעיר בן 19 נדקר למוות במפעל; שני חשודים נעצרו

7.8.2020 / 11:51

המשטרה עצרה שני תושבי רהט בחשד למעורבות באירוע שבמהלכו נדקר הצעיר, מחמד אמין אבו ריאש. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא כשמצבו מוגדר אנוש, ושם נקבע מותו

חשד לרצח: אישה בת 48 נורתה למוות בלוד/באדיבות אתר panet.co.il

מחמד אמין אבו ריאש, צעיר בן 19, נדקר היום (שישי) למוות במהלך עבודתו במפעל בלוד. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא כשמצבו מוגדר אנוש, ושם נקבע מותו. המשטרה עצרה שני תושבי רהט, נער בן 16 וגבר בן 40, בחשד למעורבות ברצח הצעיר. הם נעצרו ברהט ונלקחו לחקירה בתחנת המשטרה בלוד.

אתמול בלילה נפצע גבר בן 29 באורח בינוני, ככל הנראה במהלך קטטה בכביש 31, סמוך למחלף נבטים. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, עם חבלות בגופו.

כתב אישום הוגש אתמול נגד שני בני משפחה מכיסרא שבגליל, בגין רצח של תושב הכפר, נג'יב עבדאללה בן ה-32. על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה, השניים רצחו את הגבר ב-28 ביוני, סמוך לאנדרטת הלוחם הדרוזי שבין הכפרים כסרא לסמיע, על רקע שמועה כי הוא פונה וקורץ לקרובת משפחתם, צעירה בת 20, כשהוא חולף על פניה.

מחמד אמין אבו ריאש, תושב לוד בן 19, שנדקר למוות בזמן עבודתו במפעל באזור התעשייה בעיר. 07 באוגוסט 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
מחמד אמין אבו ריאש, בן ה-19 שנדקר למוות בלוד/אתר רשמי, אתר רשמי

מחקירת האירוע עולה כי השניים, עמיר ברכאת, חייל בן 21 שנפקד משירותו הצבאי, ובן דודו פארח ברכאת, בן 18 שזה עתה סיים את לימודיו התיכוניים, קבעו להיפגש עם עבדאללה וטענו כי מצאו עבורו רכב לרכישה. בסביבות השעה 18:30 הגיע עבדאללה למקום המפגש עם שתי בנותיו - פעוטה בת שלוש ותינוקת בת שלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully