וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעדו בטלפון: 5 נערים נעצרו בירושלים בחשד לעבירות מין בבת 12

הנערים בני 13-17 חשודים שבמשך מספר חודשים ביצעו במקרים שונים עבירות מין בילדה. אחד מהם חשוד שסרסר בה וארגן את המפגשים בין בת ה-12 לחבריו. שניים מהחשודים הובאו בפני בית משפט ושניים נוספים יובאו היום לדיון. בן 13 שוחרר בשל גילו

בווידאו: עימות בין הוריי של ילדה לחשודים באונס בדרום/מערכת וואלה! NEWS

חמישה נערים בני 17-13 מירושלים נעצרו השבוע על ידי המשטרה בחשד לביצוע עבירות מין בנערה בת 12. לגבי אחד מהנערים עלה החשד כי הוא סרסר בבת ה-12, וארגן את המפגשים בין הנערה לבין חבריו.

החקירה הסמויה במשטרה נפתחה לפני כשבוע, בעקבות קבלת מידע שהעלה חשד כלפי חבורת נערים בדרום ירושלים. מהמידע עלה כי במשך כמה חודשים ובמקרים שונים, ביצעו החמישה עבירות מין בבת ה-12, ועל פי החשד חלקם אף תיעדו את המעשים בטלפונים הניידים.

שניים מהחשודים הובאו בפני בית המשפט בעיר, ושניים נוספים יובאו במהלך היום לדיון בהארכת מעצרם. אחד מהחשודים, בן 13, שוחרר מהמעצר בתנאים מגבילים בשל גילו, ומשום שהחשדות נגדו קלים יותר.

אילוסטרציה ניידת משטרה, 2019. שלומי גבאי
הנערים חשודים כי תיעדו את המעשים בטלפון הנייד/שלומי גבאי

עו"ד דותן דניאלי שמייצג את אחד הקטינים מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי "מצער מאוד, שבתיק כל כך רגיש, משטרת ישראל מיחצ"נת את פעילותה שלא לצורך תוך פגיעה בקטינים. מדובר בקטין נורמטיבי הוא משתף פעולה עם החוקרים ואנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו בהקדם".

מהמשטרה נמסר כי "אנו קוראים להורים לגלות מעורבות בחיי הילדים, במיוחד בתקופת החופש הגדול, ולעודד אותם לשתף ולשוחח עמם בכל חשש לביצוע עבירה כלפיהם".

יור נעמת, חגית פאר, בתגובה לעבירות המין לכאורה בילדה בת ה 12: "מדובר בפרשה מזעזעת שתצלק את נפשה של הילדה לכל החיים. השילוב של עבירות מין חמורות לכאורה יחד עם תיעוד האירוע ממחיש שוב את חשיבות החינוך, כולל חינוך מודע מגדר כבר מהגיל הרך. אני קוראת לרשויות הרווחה להעניק תמיכה נפשית לילדה בת ה 12 - הליך שיקום ארוך ומייסר לפניה . במקביל, על המשטרה לוודא שהקורבן לכאורה לא תסבול מתופעות שיימינג ברשתות החברתיות כפי שקורה לא פעם בפרשות מסוג זה".

עדכון ראשון: 09:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully