וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר לחברי מרכז הליכוד לאחר ניסיון הדחתו: "זקוק לתמיכתם יותר מתמיד"

29.7.2020 / 14:34

יו"ר הקואליציה שיגר הודעה לחברי המפלגה בעקבות היוזמה של ח"כ קרעי, שזכתה לתמיכת 12 ח"כים מהליכוד. זוהר כתב כי הוא "משלם מחירים כבדים מאוד", ופעולותיו מונעות מהרצון לסייע למדינה, למפלגה ולרה"מ. "תוקפים אותי מהשמאל, מהתקשורת ולצערי עכשיו גם חלק מחבריי"

בווידאו: עימות בין ח"כ מיקי זוהר לשר ישראל כץ בוועדת הכספים/צילום: ערוץ כנסת

יו"ר הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר שיגר הבוקר (רביעי) הודעה לחברי מרכז ליכוד שמקורבים אליו, יום אחרי ניסיון הדחתו מתפקידו. "ידעתי שאני נכנס למשהו לא פשוט אבל עשיתי את זה למעננו, למען המדינה והליכוד ולמען ראש הממשלה", כתב זוהר. "לצערי אני משלם היום מחירים כבדים מאוד. תוקפים אותי מהשמאל, מהתקשורת שלא מרפה ממני ולצערי עכשיו גם על ידי חלק מחברי הליכוד. חשוב לי שתדע שהיום אני זקוק לתמיכה שלך יותר מתמיד".

חברי כנסת מהליכוד פעלו בימים האחרונים להדחת זוהר מתפקידו כיו"ר הקואליציה - אך היוזמה הופסקה אמש בעקבות התערבותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. מוקדם יותר, נתניהו שוחח עם ח"כ שלמה קרעי, שיזם את המהלך, אמר לו כי "זה לא ראוי" וביקש ממנו לחדול לכך.

מיקי זוהר במהלך כינוס הוועדה המסדרת בראשות ח"כ אבי ניסנקורן 13 בינואר 2019. דוברות הכנסת, אתר רשמי
"משלם היום מחירים כבדים מאוד". זוהר/אתר רשמי, דוברות הכנסת

בשעות הלילה, שב ח"כ קרעי ותקף את זוהר. "חשוב שתדעו, מי שעצר וסיכל חלק מהיוזמות שלי שאתם כל כך רוצים הוא ירום הודו מר מיקי -כבוד כסף כח- זוהר", כתב קרעי בפוסט בפייסבוק, לאחר שהיוזמה להדחת זוהר הופסקה. "צריך גם לדעת, מי שמתנהג כמו בריון ומתדרך נגד חברי סיעתו, שלא יצפה לשתיקה וליטופים. כבר חודשיים שהוא הולך לכולנו על הראש", הוסיף ח"כ קרעי.

בימים האחרונים, חתמו 12 ח"כים מהליכוד על היוזמה. הח"כים ניהלו את המהלך בחשאיות תחת הכותרת "דרישה לקיום בחירות ליו"ר סיעת הליכוד בכנסת", וזאת לטענת גורמים במפלגה בשל התנהלותו של זוהר בתקופה האחרונה בקואליציה ובמפלגה.

עוד בוואלה!

שאשא ביטון תודח מוועדת הקורונה: "פעלתי לפי צו מצפוני"

לכתבה המלאה
שלמה קרעי במליאת הכנסת, 17 ביוני 2020. דוברות הכנסת, אתר רשמי
יזם את ניסיון הדחתו של זוהר. ח"כ קרעי/אתר רשמי, דוברות הכנסת

נתניהו גיבה את זוהר, וצייץ אמש בחשבון הטוויטר שלו כי "‏בלי משמעת הליכוד לא יכול למשול, ובייחוד לא בזמן משבר הקורונה". לדברי נתניהו, "אמרתי אתמול בישיבת הסיעה שאני אגבה את יו"ר הקואליציה מיקי זוהר בצעדי משמעת שהוא ינקוט. אני מבקש מכל חברי הליכוד לגלות אחריות, להקפיד לשמור על משמעת סיעתית ולחדול מהתקפות מיותרות בתוך הסיעה".

ש"ס ויהדות התורה מחזקות את זוהר

בש"ס חיזקו היום את ח"כ זוהר, לאחר ניסיון ההדחה. במפלגה מסרו כי "חברי סיעת ש"ס בכנסת מחזקים את יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר - העושה עבודה חשובה בכנסת למען ייצוב הקואליציה והציבור בכלל. אנו פועלים בתיאום ובהרמוניה ונמשיך לפעול יחד לקדם חוקים שחשובים לכלל הציבור בישראל".

גם ביהדות התורה התייצבו לצדו של יו"ר הקואליציה. לדבריהם, "לצד העובדה שאין ממנהגינו להתערב בנעשה בתוך סיעות אחרות, נדגיש כי אנו פועלים בשיתוף פעולה מתמיד לטובת כלל אזרחי ישראל. בשעה זו יש לפעול לחזק את שורות הקואליציה ולהביא ליציבותה".

(עדכון ראשון: 12:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully