וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב בני ברק בן 47 נעצר בחשד לרצח אמו בת ה-72

29.7.2020 / 8:35

האם פונתה לפני יומיים לבית החולים במצב קשה והרופאים נאלצו לקבוע את מותה. צוות בית החולים חשד שהחבלות על גופה נגרמו במכוון, ודיווח על כך למשטרה. בתום החקירה, החשוד נכלא, ובמהלך היום יובא לדיון בהארכת מעצרו

בווידאו: ראש מפלג ימ"ר חוף על פענוח הרצח הכפול בדלית אל-כרמל/צילום: דוברות משטרת ישראל

תושב בני ברק בן 47 נעצר היום (רביעי) בחשד לרצח אמו בת ה-72. המשטרה עצרה את האיש לאחר שבבית החולים חשדו כי החבלות שהתגלו על גופה של האם נגרמו במכוון.

האם, פונתה לפני יומיים לבית החולים שיבא תל-השומר. היא אושפזה במצב קשה ובבית החולים נלחמו על חייה, אולם נאלצו לקבוע את מותה. במהלך תקופת האשפוז, חשדו הרופאים באופי הפגיעות ממנה סבלה האם ודיווחו על כך למשטרה.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
הצוות הרפואי דיווח, החשוד נעצר/ראובן קסטרו

בעקבות הדיווח, צוות מיוחד פתח בחקירה שהובילה למעצרו של החשוד. בתום חקירתו, החשוד נעצר, והמשטרה צפוייה להביאו במהלך היום לבית משפט השלום בתל אביב ולבקש את הארכת מעצרו.

מהסניגורית של החשוד, עו"ד חגית רחמני וייס, שמייצגת אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, נמסר כי הוא "נמצא במצב נפשי קשה ורק לפני מספר ימים שוחרר מאישפוז כפוי בבית חולים פסיכיאטרי. לאחר השחרור בני משפחתו התריעו שמצבו הנפשי קשה. במהלך הדיון הבן לא תקשר עם הסובבים איתו. לאור מצבו הוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית ואנו נמתין לקבלת תוצאות הבדיקה".

מעצרו של החשוד הוארך עד ב-4 באוגוסט וצו איסור פרסום הוטל על שמו ועל פרטים שעשויים לגלות את זהותו.

דיווח זה מגיע לאחר שבתחילת השבוע, נורה למוות גבר בן 35 באום אל-פחם, וגבר נוסף כבן 30 נפצע. השניים, תושבי העיר שככל הנראה היו בדרכם לעבודה, פונו על ידי צוותי רפואה במצב קשה ובינוני לקבלת טיפול רפואי בבית חולים העמק בעפולה וכעבור שעות, נקבע מותו של ההרוג - חאלד וליד חמד. המשטרה הודיעה כי האירוע נחקר כחשד לרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully