וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליפה של סדצקי: שרון אלרעי מונתה לראש שירותי בריאות הציבור

28.7.2020 / 11:45

שר הבריאות הודיע על מינוי מחליפה לבכירת המשרד שהודיעה לאחרונה על התפטרותה. ד"ר אלרעי היא מומחית בפנימית ובבריאות הציבור, ומשמשת סגנית מנהל במרכז הרפואי כרמל שבחיפה

בווידאו: שר הבריאות מתייחס למינוי פרופ' רוני גמזו לפרויקטור הקורונה/צילום: גילי מייזלר

שר הבריאות יולי אדלשטיין החליט היום (שלישי) יחד עם מנכ"ל משרדו פרופ' חזי לוי, על מינוי סגנית בית החולים כרמל, ד"ר שרון אלרעי, לתפקיד מ"מ ראש היחידה לבריאות הציבור במקומה של ראש היחידה היוצאת פרופ' סיגל סדצקי. אלרעי היא מומחית בפנימית ובבריאות הציבור, סיימה התמחות במחלות זיהומיות ומסיימת בימים אלו התמחות במנהל רפואי.

בנוסף לתפקידה במרכז הרפואי כרמל, אלרעי משמשת בבית החולים כחברת הנהלה משנת 2015. במסגרת תפקידה היא אחראית על תחומים רבים בבית החולים, ובין היתר היא מנהלת את מערך האיכות והבטיחות.

בשנים 2013-2010 הייתה אלרעי האפידמיולוגית הראשית של מדינת ניו המפשייר בארצות הברית. במסגרת תפקידה הייתה הגורם המנחה והמפקח בנושא בריאות הציבור בהיבט של מחלות זיהומיות במדינה, אחראית לחקירת התפרצויות מחלות זיהומיות, ושימשה גורם מקשר בין משרד הבריאות בניו המפשייר לבין המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן.

ד"ר שרון אלרעי, מ"מ ראש השירות לבריאות הציבור. משרד הבריאות, אתר רשמי
ד"ר אלרעי/אתר רשמי, משרד הבריאות

שר הבריאות אדלשטיין אמר לאחר המינוי כי "ד"ר אלרעי מהווה חיזוק משמעותי למערך שירותי הבריאות במשרד ולפעולות לקטיעת שרשרת ההדבקה. בכך היא מצטרפת לשני חיזוקים משמעותיים נוספים שהבאתי בשבועות האחרונים: מנכ"ל המשרד פרופ' לוי והפרויקטור פרופ' גמזו. אני בטוח ששלושתם יחד, כאחראים - כל אחד בתחומו - על המאבק בנגיף הקורונה, יביאו בשורה לאזרחי ישראל בפעילות אינטנסיבית אל מול הקורונה. אני מודה לד"ר אלרעי על הירתמותה למערכה וכניסתה מתחת לאלונקה".

עוד בוואלה!

ראש שירותי בריאות הציבור פרופ' סיגל סדצקי פורשת מתפקידה

לכתבה המלאה
פרופ' סיגל סדצקי, במהלך מסע"ת בנושא נגיף הקורונה 31 במאי 2020. -, פלאש 90
ביקרה את ניהול משבר הקורונה עם עזיבתה. סדצקי/פלאש 90, -

לאחר סיום תפקידה פרופ' סדצקי ביקרה בחריפות את בכירי מערכת הבחירות. "לצערי, מזה כמה שבועות מצפן הטיפול במגיפה איבד כיוון. למרות התרעות שיטתיות וסדורות במערכות השונות, ובדיונים בפורומים שונים, אנו צופים בתסכול בשעון החול של ההזדמנויות הולך ואוזל", כתבה בחשבון הפייסבוק שלה. "הגעתי למסקנה שבתנאים החדשים שנוצרו ובהם דעתי המקצועית לא מתקבלת - אין ביכולתי עוד לסייע להתמודדות אפקטיבית לבלימת התפשטות הנגיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully