וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשע שנאה סמוך רמאללה: מסגד הוצת, כתובות נאצה רוססו

27.7.2020 / 8:47

אלמונים הבעירו אש במסגד באל בירה ואף ריססו על קירותיו "ארץ ישראל לעם ישראל" ו"מצור לערבים ולא ליהודים". המשטרה פתחה בחקירה

בווידאו חשד לתג מחיר במסגד באל-בירה ליד רמאללה/מערכת וואלה! NEWS

אלמונים הציתו הלילה (שני) מסגד בעיר אל בירה הסמוכה לרמאללה. על קירותיו של המסגד רוססו כתובות נאצה, בהן "ארץ ישראל לעם ישראל" ו"מצור לערבים ולא ליהודים". המשטרה חוקרת חשד לפשע שנאה באזור והחלה באיסוף ממצאים בזירה.

לפי כחודש, התרחש אירוע דומה בכפר ביתילו שבשומרון. אלמונים שהגיעו למקום בשעת לילה מאוחרת, ניקבו צמיגי מכוניות ואף ריססו כתובת נאצה על מכוניות ובתים בהן "די לזרוק אבנים" ומגני דוד. עם הגעת המשטרה למקום, נמסר כי התקבל דיווח על נזק לכמה כלי רכב פלסטינים ועל ריסוס כתובות גרפיטי על קיר של בית בכפר. בעקבות כך , נכנסו כוחות משטרה לכפר וחקירה נפתחה.

המסגד שהוצת באל-בירה ליד רמאללה - 27/7/2020. -, אתר רשמי
המסגד שהוצת באל בירה, הלילה/אתר רשמי, -

מארגון "תג מאיר" הנלחם בפשעי שנאה ובתג מחיר, נמסר כי "הצתת המסגד באל-בירה מצטרפת למסגד בשכונת שרעפת בירושלים שהוצת בינואר 2020 ולמסגד בג'יש שבגליל שחולל בפברואר 2020. מאז שנת 2009 הוצתו וחוללו 60 מסגדים, כנסיות ומנזרים במדינת ישראל וביהודה ושומרון. פעילי הטרור היהודי שרק לפני כמה ימים תקפו שוטרי מג"ב סמוך ליצהר, ממשיכים לעסוק בחורבן ובהרס בשבוע שבו מציין העם היהודי את תשעה באב".

המסגד שהוצת באל-בירה ליד רמאללה - 27/7/2020. -, אתר רשמי
המסגד שהוצת הלילה. אל בירה/אתר רשמי, -

שבועיים מוקדם יותר רוססו כתובות "עם ישראל חי" בכפר זיתא, הסמוך לאריאל, נוסף על ניקוב צמיגים ושריפת רכב. המשטרה פתחה בחקירת האירוע. באותו שבוע, נוקבו גם 12 צמיגים של כלי רכב בכפר א-סאוויה שבאזור שכם. תחקירן "יש דין" דיווח כי על אחד מבתי התושבים נכתב "עם ישראל חי" לצד מגן דוד.

(עדכון ראשון: 08:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully