וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציתו פחים וחסמו צירים: 13 עצורים ומעוכבים בהפגנת החרדים בירושלים

המפגינים באזור בר אילן הציבו פחי אשפה במרכז הכביש על מנת להפריע לתנועה, הבעירו אותם ואף דירדרו אותם לעבר השוטרים. זאת במסגרת המחאה נגד מעצרו המתמשך של אדם החשוד בתקיפת שוטר. במהלך הפרות הסדר, נהג שעבר במקום פגע בכמה מהמפגינים שניסו לפרוץ לרכבו

בווידאו: הפרות סדר ועימותים עם המשטרה בהפגנת החרדים בירושלים/צילום: א. כהן, עריכה: ניר חן

13 מפגינים נעצרו או עוכבו במהלך הפרות סדר הלילה (חמישי) באזור מאה שערים בירושלים. זאת לאחר שבהפגנה ברחוב בר אילן, שפרצה בעקבות מעצרו המתמשך של אדם החשוד בתקיפת שוטר, הציתו מפגינים חרדים פחי אשפה במרכז הכביש על מנת להפריע לתנועה ודירדרו אותם לעבר השוטרים במקום.

במהלך הפרות הסדר, נהג שככל הנראה נקלע לאזור, פגע במפגינים כשניסה להימלט מכמה מהם שהקיפו אותו, חסמו את דרכו וניסו לפתוח את דלתות רכבו. הנהג פגע באחד מפחי האשפה שהציבו בכביש, שמאחוריו עמדו המוחים. המשטרה מסרה כי היא פועלת לאיתורו.

מחאת החרדים בירושלים, 23 ביולי 2020. מחאת החרדים הקיצוניים, אתר רשמי
הפגנת החרדים בירושלים, הלילה/אתר רשמי, מחאת החרדים הקיצוניים

בנוסף, הדגישה המשטרה כי תפעל לאפשר את חופש המחאה לכל אדם, אך לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, פגיעה ברכוש ופגיעה באזרחים ובשוטרים.

בשבוע שעבר אירעו עימותים נוספים בין החרדים למשטרה בירושלים, במהלך מחאה על הסגר שהוטל על השכונות רוממה וקרית בעלז שבעיר בעקבות התחלואה הגבוהה בקורונה. מאות המפגינים, שחלקם אינם תושבי האזור, התפרעו, חסמו צירים, הציתו פחים והתעמתו עם המשטרה, כאשר הכוחות במקום עצרו 20 חשודים בהפרת הסדר, בהם חשוד שהתכוון לשגר זיקוקים מ"כוורת זיקוקים" שנתפסה ברשותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully